החלפתי ברז ולא הבנתי שבקיר יכולים לנזול מים ולעבור דרך הארונות מטבח. מישל ביקש צילום, שלחתי, הוא נתן חוות דעת, אמר מה הבעיה וגם מה לעשות בנושא. הוא פתר לי את הבעיה, חסך לי כסף ומבחינתי הוא עשר בהכל!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
ריטה זיגרייך, הרצליה.
משוב: 15/09/2024
חוות דעת:
היה מצויין. היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיא א. הרצליה.
אשרור: 05/08/2024
משוב: 26/02/2024
תיאור השירות:
איתור נזילה בחדר מדרגות באמצעות מצלמה תרמית.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור והוא עשר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נימרוד אשכנזי, הרצליה.
אשרור: 23/07/2024
משוב: 05/12/2023
תיאור השירות:
אבחון נזילה באסלה סמויה בבית פרטי.
חוות דעת:
הוא היה מצוין וממש אחלה, מהיר ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסף נ. הרצליה.
משוב: 14/06/2024
תיאור השירות:
מישל ביצע איתור נזילה בתקרה של השכנים מתחתיי,
חוות דעת:
היה מצויין!! בעקבות הבדיקה התברר שמקור הנזילה מהחיבור בין האסלה לצינור ביוב המשותף בבניין. מישל ביצע את הבדיקה בצורה יסודית עם נוזל זרחני + סיב אופטי, הקפיד לצלם, לתעד ולשתף אותי בכל שלב בתהליך הבדיקה ובסוף הוציא דוח מפורט מאוד של הנזילה עם תמונות וסרטונים שהמחישו את הבעיה במדויק ובנוסף המליץ על הפתרון הנדרש בדרך האידאלית ללא צורך בשבירת קירות וקרמיקה. מישל מקצוען אמיתי עם רמת שירות גבוהה מאוד שגם נתן לי טיפים בהתנהלות מול הביטוח, גם לאחר שסיים את העבודה וקיבל את התשלום. ממליץ עליו בחום!!!
אני מאוד מרוצה! איתר נזילה שהתגברה בניאגרה. הסביר לפני. הוציא הצעת מחיר מפורטת . הגיע תוך 24 שעות .לאחר שהחלטתי שאין לי צורך בדוח הוזיל את הצעת המחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סרין לל, הרצליה.
משוב: 28/04/2024
חוות דעת:
הייתי מרוצה, היה מצוין. הגיע בזמן, התייחס ועדכן בכול התהליך והיה זמין לשאלות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קובי פ. רמת השרון.
אשרור: 06/03/2024
משוב: 23/11/2023
תיאור השירות:
איתור מזילה בחדר השרותים והמקלחת.
חוות דעת:
היה מעולה. מישל איתר בקלות נזילה שבעלי מקצוע אחרים לא איתרו. שרות למופת ולאור האיתור המהיר הוא ביקש תשלום ממש נמוך. ראוי להערכה בעל מקצוע מצויין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 265 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמאתר נזילות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של איתור נזילות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
מישל הוא בעל חברה לאיתור כשלים הגורמים לנזקי מים מכל הסוגים. "עולם המים על כל גווניו תמיד עניין אותי," מספר מישל. "נחשפתי אליו לראשונה כשהייתי נער כאשר אבי שהיה קבלן אינסטלציה, נתן לי מעת לעת אחריות על עבודות. מזה שנים רבות אני עוסק בתחום עבודות הבניין הכוללות את יסודות הבנייה, אינסטלציה ואיטום. את תחילת דרכי המקצועית התחלתי כמאתר מוסמך באחת החברות המובילות בארץ. כיום אני מנהל פרויקטים בתחום טיפול בכשלי מים ברמות מורכבות שונות ובנוסף מאתר ובוחן נזקי מים מוסמך." מישל מעיד כי הוא מקפיד להתחדש בכלים הטכנולוגים המתקדמים ביותר לאיתור כשלי מים, ללמוד עוד על דרכי עבודה ושיטות חדשות ולהשתתף בהשתלמויות. "אנחנו פה כדי לשרת אתכם, ומשתדלים לעשות זאת בצורה המקצועית ביותר," אומר מישל, "יש בעיות שאני הולך לישון איתן בלילה וקם עם תשובה בבוקר, ואני לא מפסיק לחשוב על דרכים להגיע לפתרון עבור הלקוח. אם יש לך בעיה שאתה חושב שאין מי שיכול לפתור אותה, אנחנו הכתובת."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.