בדיקת ריח שרוף שנפלט ממזגן מיני מרכזי של אלקטרה, 5 כ"ס.
חוות דעת:
שירות מצוין. אדם סבלני ואדיב. בדק ביסודיות כל חלק שעלול להיות תקול. נשאר זמן רב לוודא שהבעיה לא חוזרת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דלית ו. רמת גן.
אשרור: 09/09/2021
משוב: 09/07/2021
תיאור השירות:
החלפת קבל ועוד חלק במזגן תדיראן שקיצר.
חוות דעת:
אבי היה פשוט נהדר. הבעיה הייתה קצר שהקפיץ את הפקק במזגן תדיראן. הגיע בדיוק כמו שאמר, בדק את המצב ביסודיות, הסביר לי בדיוק מה הבעיה, היה הוגן ואמר לי שלא בטוח שמה שהוא יעשה יעזור ואם לא, אצטרך להחליף מזגן כך שאני אחליט אם רוצה להוציא את הכסף. ביקשתי ממנו לבצע את העבודה, הוא החליף קבל ועוד משהו והבעיה לגמרי תוקנה. המחיר היה לגמרי לגמרי בסדר והוגן, אני אמשיך להשתמש בשרותיו אם וכשאצטרך. מאוד מאוד ממליצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
משה ש. רמת גן.
משוב: 18/07/2021
חוות דעת:
תיקון תקלות בשתי כתובות שונות.
היה מקצועי וענייני. מחיר סביר.
הייתי מרוצה ביותר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
יובל פלינר, רמת גן.
משוב: 12/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן ישן שכלל החלפת חלק.
חוות דעת:
אבי היה מאוד טוב. הגיע בזמן, היה מקצועי, נחמד ופתר את התקלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורי אפרים, רמת גן.
משוב: 26/09/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן.
חוות דעת:
הוא היה בסדר.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גילעד נוסבוים, גבעתיים.
משוב: 29/05/2018
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יצחק אפלפלד, גבעתיים.
משוב: 24/08/2017
תיאור השירות:
בדיקת מזגן 2.5 כ"ס מחברת טורנדו.
חוות דעת:
היה מצויין, הגיע אליי מהרגע להרגע, היה נחמד ומקצועי. בסופו של דבר אני צריך להחליף את המזגן אבל זה כבר לא קשור אליו.. הייתי מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
משה וקנין, רמת גן.
אשרור: 31/03/2017
משוב: 30/09/2016
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי של חברת אלקטרה שכלל ניקוי.
חוות דעת:
השירות היה מצוין. הוא היה דייקן, נחמד ומאוד הוגן. ממש בן אדם נחמד, לא תמיד אני מתלהב מבעלי מקצוע ובמקרה הזה היינו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מידן בן טולילה, רמת גן.
אשרור: 15/11/2016
משוב: 13/09/2016
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן מפוצל של חברת אלקטרה וקניית שלט.
חוות דעת:
אדם נעים מאוד, מסביר פנים ומקצועי. מסביר בכל שלב את מה שהוא עושה ואיך הוא פותר את הבעיה. כל פעם מחדש אני מופתע מאיכות אנשי המקצוע במידרג. שאפו למידרג ושאפו לאבי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ברית ל. רמת גן.
אשרור: 11/10/2016
משוב: 26/07/2016
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצוין!!! הגיע בהתראה קצרה מאוד בערב כיוון שהסברנו את דחיפות העניין (תינוק חדש בבית). היה מקצועי מאוד ומאוד נחמד, מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 613 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אבי נולד בדרום אפריקה, גדל והתחנך שם עד גיל 20, ושם, בבית הספר למד את כל מה שקשור בעולם הקירור. כשעלה לארץ כבר היה לו ברור שבזה הוא הולך לעסוק – הוא עבד אצל מספר בעלי מקצוע עד שצבר מספיק ניסיון והחליט שהוא בשל לפתוח עסק משלו.
הוא אב לילדים וסב לנכד, וכשהוא לא מתקן מזגנים תוכלו למצוא אותו מבלה את זמנו עם המשפחה, שזה הדבר שהכי חשוב לו. "הרבה פעמים אנחנו רוצים ללכת ולעבוד בשביל המשפחה, אבל אז אנחנו שוכחים את המשפחה בשביל העבודה. הזמן עם המשפחה הוא זמן חשוב וצריך לשמור עליו".
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהתקלקל לו המזגן. הוא היה עם ילדים קטנים בבית והם פשוט סבלו מחום. התקלה הייתה מאוד בעייתית וכללה בעיות צנרת. כשראיתי את הילדים שלו ככה סובלים אמרתי שלא משנה מה, אני לא יוצא מהבית עד שאני לא מתקן לו את התקלה. הייתי אצלו משעה שלוש בצהריים עד שש בבוקר שלמחרת. הוא ממש הודה לי והיום אנחנו חברים, נשארנו בקשר טוב."
ולגבי השאיפות לעתיד? "הייתי רוצה להמשיך לעסוק בתחום הקירור, רק בגלל האנשים, זה שווה הכל. הידיעה שאני יכול לעזור ללקוח, לעשות לו טוב, ולהוציא אותו מרוצה היא זו שנותנת לי סיפוק. אני לא פה בגלל הכסף."
אבי עוסק בתחום המיזוג כבר 25 שנה, ומנהל באהבה גדולה את העסק שלו, שמעניק פתרונות למקררים ומזגנים.
"אני אוהב את העבודה", אומר אבי, "ומה שאני הכי אוהב בה זה הקשר עם הלקוחות. בסופו של דבר מה שחשוב בשורה התחתונה זה החיבור החיובי עם הלקוח, הפיתרון של הבעיה, העזרה לבנאדם אחר. אני באמת מאמין שאם הגעתי אליו ועזרתי לו לפתור את הבעיה סימן שזה היה צריך לקרות, הייתי צריך להגיע אליו"
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגנים
:: תיקון מקררים
:: תיקון מקפיאים
:: התקנת מקררים
:: התקנת מזגנים
הדבר שהכי מאתגר אותו בעבודה הוא ללמוד דברים חדשים, גם אחרי שנים רבות בתחום. " לפעמים אני נתקל במכשירים או טכנולוגיות חדשות שאני לא מכיר. אז אני אומר ללקוח שאת המקרר הזה אני עוד לא מכיר, שיפנה לבעל מקצוע אחר, ואז הולך ללמוד אותו."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.