היה מקסים!, מקצוען, נעים הליכות, הגיע בול בזמן. הרכבת מיטה וכורסה הייתה מורכבת. התמודד עם זה במיומנות. מומלץ מאד לכל עבודות ההנדימן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרויקט שעה טובה
אורי התחייב לתרום לקהילה עד 2 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
עידית שרמן, תל אביב.
משוב: 14/04/2024
תיאור השירות:
תיקוני נגרות במטבח עבור קשישה בהתנדבות.
חוות דעת:
הוא תיקן וסידר את כל מה שהיה צריך אצל הקשישה והיא מאוד מרוצה ואמרה שהוא בחור מקסים, מבריק מאוד, חמוד והיא מאוד מודה לו!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
2.0 שעות נתרמו
על ידי אורי
שירות זה נעשה עבור עמותת חיבורים 80-20.
אלון ג. תל אביב.
משוב: 01/04/2024
תיאור השירות:
תליית 3 וילונות.
חוות דעת:
היה שירות טוב!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
נאור רות, תל אביב.
משוב: 19/11/2023
תיאור השירות:
התקנת שלוש טלוויזיות.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הכל פרפקט והעלות הייתה מצוינת ביחס למה שבדקתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רותם שילון, תל אביב.
משוב: 03/09/2023
תיאור השירות:
הרכבת ריהוט לעסק.
חוות דעת:
היה אחלה ומצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניצן Ziflinger, תל אביב.
משוב: 16/08/2023
תיאור השירות:
הרכבת ארון בגדים.
חוות דעת:
אורי הגיע מהר והיה מאוד נחמד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
נטע אפלבוים, תל אביב.
אשרור: 06/08/2023
משוב: 13/04/2023
תיאור השירות:
תיקון חור בתקרה ותליית מדפים.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דפנה אסייג, תל אביב.
משוב: 23/07/2023
תיאור השירות:
פירוק והתקנת מאוורר תקרה, התקנת בית מנורה, אספקה והחלפת רשתות.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור והיה הכי זול לדעתי מבעלי המקצוע שבדקתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יניב מילר, תל אביב.
אשרור: 09/07/2023
משוב: 10/04/2023
תיאור השירות:
תליית מסך טלוויזיה סמסונג 65 אינץ ותלייה עם מתקן צמוד קיר.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה נהדר!
נתן מענה מיידי, הגיע בזמן, היה מאוד מקצועי ועשה עבודה מצויינת.
אורי איש מקצוע עם ידיים מעולות, הוא נתן לנו שירות טוב ואדיב במחיר טוב והוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 168 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
"אצלנו במשפחה עושים הכל לבד בבית. מגיל צעיר למדתי איך לתקן, לבנות, להקים ולשפץ כל דבר, החל מחידוש רהיטים ועד עבודות מורכבות של אינסטלציה, שיפוצים, ובניית פרגולות. בשנים האחרונות לקחתי את התחביב הזה צעד אחד קדימה והפכתי את זה למקצוע. הסיפוק הגדול ביותר עבורי הוא להפתיע את הלקוחות שלי בכל פעם מחדש בסטנדרטים הגבוהים שאני עובד בהם וכמובן לשמוע שהם מרוצים תוך כדי עבודה ובסיומה" מעיד אורי.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.