דיברנו בטלפון ורמי הגיע ממש מהר לדירה. אבחן את הבעיה, הסביר מה קרה ומה הוא הולך לתקן ופתר הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרדי בריקמן, חיפה.
אשרור: 07/05/2024
משוב: 01/10/2023
תיאור השירות:
אספקת והחלפת טיימר חשמלי בקיר.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רון וייסמן, חיפה.
משוב: 22/02/2024
תיאור השירות:
החלפה של שלושה גופי תאורה קטנים ותקולים בגוף תאורה אחד גדול.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עידו ז'אק, נשר.
משוב: 20/02/2024
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמל.
חוות דעת:
סופר מקצועי, נעים וזמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נעם ב. חיפה.
משוב: 29/10/2023
תיאור השירות:
תיקון חשמל בית חכם וסידור החשמל בבית.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! בעל מקצוע ישר אמין ומקצוען. הצליח לסדר תקלות לאחר שלפניו מספר חשמלאים ניסו ולא הצליחו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמיר רימון, חיפה.
משוב: 04/10/2023
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עידן זולנץ, טירת כרמל.
משוב: 24/07/2023
תיאור השירות:
ייעוץ לגבי חיבור תלת פאזי.
חוות דעת:
הזמנתי את רמי לתת הצעת מחיר לגבי חיבור הדירה לתלת פאזי (כלומר גישור 5 גידים מארון החשמל הקומתי/הראשי אל הדירה שלי, שם כבר היתה הכנה לתלת פאזי בלוח חשמל הדירתי. גם חברת חשמל כבר ביצעה את העבודות הנדרשות לחיבור בארון הראשי). בשיחת הטלפון שבה תיאמנו הגעה לצורך הצעת מחיר (כי צריך לראות את המצב בשטח בשביל לתמחר, כפי שאמר), רמי לא הזכיר תשלום על הביקור. אני לא יודע מה מקובל, אז הנחתי שאין, מה גם שבעלי מקצוע בדרך כלל לא לוקחים כסף על הצעת מחיר.
רמי הגיע לדירה בזמן, והתחיל מיד לבצע בדק חשמל כללי (היה נראה מקצועי מאוד) לטענתו כדי לדעת מה היקף העבודה הכולל בדירה כדי לעבור ביקורת חברת חשמל, ולא רק לחבר תלת פאזי. בסיום הביקור גבה תשלום על בדיקת החשמל, ואמר שהיא תקוזז מסכום העבודה הסופי אם וכאשר אסגור איתו. הוא היה סופר מקצועי, אדיב ושירותי. גם ייעץ לי במספר תחומים אחרים ששאלתי אותו לגביהם. הוא מקסים. אבל הצעת המחיר שלו לעבודה כולה הייתה גבוה יותר מאחרים (גם אחרי קיזוז מה שכבר שילמתי), והאמת שדיי הופתעתי מהתשלום על הביקור וכעסתי על זה, ולכן המשכתי עם חשמלאי אחר (הפעם כבר הייתי פחות נאיבי לגבי כך שאין ביקורים בחינם. בת'כלס נאיביות שלי, אבל ציפיתי שבעל העסק יגיד מראש שהביקור בתשלום, לא מובן מאליו כשאתה בא לתת הצעת מחיר). במסגרת תהליך הגישור של מדרג, רמי יצא אלוף והחזיר לי את סכום הביקור. אז באופן כללי אין לי תלונות אליו (להפך, הוא ממש בסדר), חוץ מכך שכדאי להבא להבהיר ללקוח/ה שהביקור בתשלום, בעיקר אם מדובר בביקור לטובת הצעת מחיר ולא בביצוע עבודה מוגדרת כלשהי שהלקוח ביקש.
אני הייתי מרוצה ממנו בהכל, הוא היה ממש אחלה ואני ממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אור צדוק, טירת כרמל.
משוב: 25/01/2023
תיאור השירות:
החלפת ממסר פחת חצי אוטומט וכפתורים בארון חשמל תלת פאזי.
חוות דעת:
היה מעולה ואני הייתי מרוצה ממנו מאוד. הוא הגיע ביום שישי, עשה את העבודה מהרגע להרגע וגבה מחיר הוגן בעבורה, הכל היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביעד ל. חיפה.
אשרור: 11/03/2021
משוב: 21/12/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר בבית.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 3108 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2025
התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי EVEDGE
בתוקף עד
אודות
רמי התחיל את דרכו בתחום החשמל כבר בגיל 14, אחרי שמצא בזה עניין, והחליט להפוך את האהבה למקצוע. אחרי שהוא עבד חמש שנים כשכיר הוא החליט לפרוש כנפיים ופתח עסק עצמאי, מאז הוא שם.
הוא נשוי ואב לשניים וכשהוא לא מבצע עבודות חשמל תוכלו למצוא אותו בים או מבלה בחיק הטבע עם המשפחה. כששואלים אותו על דור ההמשך בתחום החשמל הוא עונה: "כל אחד צריך לעשות מה שהוא אוהב".
הוא מספר שהוא מקבל סיפור מהקשר עם הלקוחות, ושיש לו לא מעט לקוחות שהפכו לחברים שאיתם הוא שומר על קשר עד היום.
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " שהלקוחות יצאו ממני עם חיוך, מרוצים ומבסוטים, ויביאו את הלקוח הבא. לעשות טוב לאנשים זה הכי חשוב. כשאתה עושה טוב אתה מוצא טוב."
רמי עוסק בתחום החשמל כבר 35 שנה, ומנהל בגאווה את העסק שהקים ונקרא על שמו שמתמחים במגוון עבודות חשמל בהייטק, בתעשייה ובבתים פרטיים.
"האתגר שלי בעבודה הוא לפתור תקלות שנראות בלתי פתירות וכתוצאה מכך להוציא את הלקוח מרוצה", הוא אומר. "למרות שאני בתחום כבר הרבה שנים, אני תמיד פוגש בתקלות חדשות שעוד לא נתקלתי בהן, חשמל זה עולם ומלואו."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון קצר
:: תיקון לוח חשמל
:: תיקון שקעים
:: התקנת גופי תאורה
:: התקנת נקודות חשמל
:: בניית תשתית חשמל
:: החלפה לתלת פאזי
:: החלפת ארון חשמל
"אני אוהב את העבודה שלי. אני נהנה מהמפגש עם הלקוחות ואני אוהב את היצירה – זו יצירה בעיניי. אתה בא למקום שאין בו שום דבר ואתה מחייה אותו, אתה רואה תוצאות בשטח: פתאום המקום עובד, זז, פורח, זה ליצור משהו חדש."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.