הכל היה מצוין! המשימה התגלתה כלא פשוטה, הוא עבד קשה ופתח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ראובן תל-דן, מעלה אדומים.
משוב: 14/08/2022
תיאור השירות:
הכנה לחיבור מדיח כלים שכללה חיבור ברזים, החלפת מיקום הניקוז בכיור וקדיחת חורים מתאימים בארון.
חוות דעת:
אני מרוצה מאוד! הוא הגון, וישר. אומנם הוא היה קצת יקר בעיניי אבל הוא בעל מקצוע מצוין!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אנה אזרוב, מעלה אדומים.
אשרור: 09/12/2021
משוב: 10/10/2021
תיאור השירות:
התקנת מכונת כביסה כולל התקנת תשתית מים וביוב.
חוות דעת:
יצאתי בתחושה טובה!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
עופר מיכאלי, מעלה אדומים.
אשרור: 28/07/2021
משוב: 31/08/2020
תיאור השירות:
איתור נזילה מתחת לריצוף ותיקון.
חוות דעת:
אמין ומקצועי.
איתר מיד שהיה בעיה במדחס.
מתברר שחוט התנתק, הוא החליף אותו וחייב עבור ביקור בלבד.
מומלץ.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רובי יונה, מעלה אדומים.
משוב: 11/05/2021
תיאור השירות:
ניקוי לשחרור פקק ניקל בכיור רחצה.
חוות דעת:
הוא היה בחור נחמד מאד, עשה את העבודה והסתדר הכל! הוא גם הגיע בזמן שהיה צריך להגיע והיה מקצועי. למרות זאת, לדעתי על עצם הטיפול שלקח חמש דקות, בלי כלים כלשהם היה קצת יקר לקחת דמי ביקור.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
נעם ב. מעלה אדומים.
אשרור: 02/04/2021
משוב: 19/12/2019
תיאור השירות:
החלפת אסלה.
חוות דעת:
הוא הגיע מהר, עשה עבודה מצוינת ונקיה, המחיר היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אדם טובים, מעלה אדומים.
משוב: 08/12/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה וקיבוע האסלה.
חוות דעת:
הדיירים שלי בדירה מאוד מרוצים מהעבודה. הוא פתר את הבעיה והיה נחמד ואמין. המחיר היה קצת גבוה לדעתי אבל אני ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נאוה צייגפינגר, מעלה אדומים.
משוב: 07/11/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשירותים שכלל החלפת אסלה וניאגרה.
חוות דעת:
קיבלנו שירות טוב מאוד, הוא עשה עבודה טובה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אלי תדהר, מעלה אדומים.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור ניקוז קרוע בשירותים.
חוות דעת:
השירות שלו היה מעולה, הוא היה מאוד מקצועי, זריז ונקי. עכשיו הכל בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בת אל כ. מעלה אדומים.
משוב: 15/08/2019
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 787 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אליהו התחיל את דרכו בתחום האינסטלציה כבר בגיל 17, כשלמד את המקצוע בבית הספר, ומשם הלך והתמקצע בתחום. כששואלים אותו אם היום בדיעבד היה בוחר משהו אחר הוא עונה: " אני אוהב את המקצוע, אם לא הייתי אוהב לא הייתי נשאר."
הוא נשוי ואב לשניים וכשהוא לא מבצע עבודות אינסטלציה תוכלו למצוא אותו עוסק באהבה השנייה שלו – קריאת ספרים.
האתגר הכי גדול שלו בעבודה הוא להצליח לפתור תקלות שרבים לפניו כבר ניסו ולא הצליחו. "יש אנשים שנשארים המומים כי אני בא ומצליח לתקן להם את התקלה אחרי שהיו אצלם כבר כמה אנשי מקצוע ואחרי שהם היו בטוחים שהם יצטרכו לפרק חצי בית כדי לפתור את התקלה. זה עדיין מאתגר אותי למצוא את הפתרונות לתעלומות בתחום שאחרים עדיין לא הצליחו."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? "להמשיך לעבוד בתחום ולפרנס את המשפחה שלי בכבוד, אני אוהב לעשות את הכל בידיים שלי ומקווה להמשיך."
אליהו עוסק כבר למעלה מ-30 שנה בתחום האינסטלציה, ולא מעט שנים הוא מנהל את העסק שלו ביד רמה, שנותן פתרונות אינסטלציה ואפילו מעבר.
"התחלתי להתעסק באינסטלציה בגיל מוקדם", הוא מספר. "אז הספקתי לצבור ידע וניסיון בתחום, אבל במשך תקופה ארוכה עבדתי בבית חולים ושם נחשפתי להרבה סוגים של תקלות אינסטלציה והמון עבודות, ככה שהיום אני באמת יכול להגיד על עצמי שאני יודע לעשות הכל."
תחומי ההתמחות:
:: פתיחת סתימות
:: החלפת צנרת נחושת
:: הלחמות צנרת
:: תיקון פיצוץ בצנרת
:: תיקון כלים סניטריים
:: תיקון נזילות
:: תיקונים והתקנות בחדר אמבטיה
"כשאני בעבודה אני פדנט – אני לא מוכן לעזוב עבודה לפני שאני יודע שעשיתי אותה במאה אחוז. ואם אני על הדרך רואה שקע חשמל לא תקין או נקודה להעביר – אני עושה גם את זה ללקוח."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.