מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 13 חוות דעת רלוונטיות
היה אחלה! הוא אדיב ונחמד. לצערי לא יכל לפתור את התקלה ולקח רק עלות ביקור.
נדיר אומנם עשה את כל המאמצים בכדי לפתור את הבעיה, בדק ביסודיות, שלח את הכרטיס למפעל, אך בסופו של דבר הבעיה לא נפתרה והמחיר שלקח היה קצר יקר לדעתי.
אהרון בדק את המקרר בצורה יסודית ואמר שהבעיה היא בכרטיס, אבל החלטנו בסוף שלא לתקן.
עבד בצורה מקצועית, בדק את הגז ואת התעלות כדי לבדוק שאין קרח. ואמר שהמדחס הלך ויש בריחת גז. ולא משתלם לתקן ועדיף לקנות מקרר חדש. נתן תשובה מספיק מספקת. נכנס עם חיוך ויודע את העבודה!
הוא הגיע אליי ועשה בדיקה למקרר, אמר שלא כדאי לתקן כבר מכל מיני סיבות, הסביר לי בדיוק מה הבעיה ואני הסכמתי איתו, הייתי מאוד מרוצה מהשירות שנתן לי.
עמוס היה מעולה. רק בדק ונתן לי הצעת מחיר, לא תיקן את המקרר כי לא השתלם לי. היה נחמד ומקצועי סך הכל.
עמוס נתן לי שירות ואני מרוצה מאוד! ניסה לתקן את התקלה ולא הצליח, לקח את הכרטיס האלקטרוני ושלח למעבדה, אמר שרצוי לא לגעת בו כי זה מסובך והמליץ לי לפנות ליבואן ושהם יחליפו מדחס אם זו הבעיה. בא בזמן, עבד יפה מאוד ולקח רק על ביקור.
הוא בחור מאוד מקצועי, נחמד ורציני. הוא הגיע לבדוק את המקרר אבל הוא היה קפוא אז לא הצליח לפתוח אותו, הוא הסביר לי פשוט להפשיר את המקרר ואם התקלה חוזרת על עצמה הוא יחזור לבדוק.
בדיקת מקרר וניסיון לתיקון דליפת גז במקרר של חברת היטאצ'י.
הוא הגיע די מהר, דיברתי איתו בשבת בערב והוא הגיע היום אפילו לפני הזמן שקבענו. הוא ניסה לתקן ועשה כל מיני דברים אבל התיקון לא עבד, הוא אמר מראש שהוא ינסה אבל לא בטוח שהתיקון יצליח. חוץ מזה הוא לקח עלות ביקור ונתן לי כמה עצות לגבי בחירת מקרר חדש.
אשר אחלה גבר! הוא הסביר לי על התקלה וניסה להוסיף גז בניסיון להאריך את חיי המקרר אך לצערי התקלה לא נפתרה. הוא היה באמת מאוד נחמד, מקצועי וגבה מחיר הוגן.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.