מציג חוות דעת 1 - 8 מתוך 8 חוות דעת רלוונטיות
חיים היה עסוק אז התקשרתי לטכנאי אחר שאמר לי לזרוק את המקפיא סיפרתי לו והוא בא לבדוק ואמר לי מראש שאם אין מה לתקן אז ייקח תשלום על ביקור. אחרי שבדק את המקפיא אמר לי שזה המדחס, כמה יעלה לתקן, הוא היה אדיב, פינה זמן וטרח לבוא.
רמי היה בסדר גמור. הוא היה מקצועי ובא בזמן. אין לי תלונות. אני מרוצה ממנו. היה אדיב והסביר על התיקון והעלויות.
הוא הגיע בזמן נתן שירות ומענה. אבל יום לפני שלחתי לו תמונות והסברתי את הבעיה של המקפיא. כשהגיע לביקור, בדק ואמר שלא משתלם כספית לתקן את התקלה. אז אולי אפשר היה לחסוך עלות הביקור קודם לכן.
הוא היה בסדר גמור, בחור טוב, אדיב, נחמד, עשה את העבודה כמו שצריך, ניסה לתקן את המקפיא והחליף חלק. בסוף התברר שהבעיה במנוע והחלטתי שלא לתקן. המחיר שלקח היה הוגן מאוד לדעתי ואני מרוצה מהשירות שלו.
הגיע תוך זמן קצר, המחיר עבור הביקור היה הוגן, חוות הדעת היתה מיקצועית ועניינית. דיווח על בריחה של גז, החלטנו לא למלא. הייתי מרוצה מהמענה, המהיר, המקצועי והענייני.
הוא בן אדם מאוד הוגן, מאוד נחמד ונראה לי גם מאוד מקצועי אבל במקרה שלנו הוא לא יכל לעזור והפנה אותנו לחברה. היה נחמד, הסביר לנו הכל ונתן עצות. דיברנו איתו מראש והסברנו לו על המקפיא, מה התקלה ואני חושבת שגם אמרנו מאיזה חברה הוא, אבל כשהגיע התרשמתי שאין לו את המומחיות לטפל במקפיא של החברה הזאת. קצת הציק לי שהוא לא אמר את זה לכתחילה בטלפון. חבל לי ששילמנו עבור ביקור כשבפועל אני חושבת שאמרנו לו מראש באיזה חברה מדובר. חוץ מזה, הוא באמת אחלה בן אדם. נראה לי בהחלט מקצועי ושלקח מחיר הוגן עבור הבדיקה.
הוא היה מעולה! בא בזמן ואפילו הקדים, היה ממש עשר. הוא היה ישר והגון, דיבר יפה וייעץ לי מה הכי נכון לעשות, אני ממליץ עליו.
בדיקת מקפיא של חברת בלומברג.
הוא היה מעולה ומקצועי!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.