מוקד מידרג: 1-700-707-233

מגשי אירוח לשבת חתן

מגשי אירוח לשבת חתן יסדרו לכם אוכל טעים ומגוון לכל השבת, מבלי שתצטרכו לעמוד במטבח, לבשל ובעיקר להתעסק בסידורי אוכל אחרי החתונה. אבל לפני שסוגרים מגשי אירוח לשבת חתן, כדי שתדעו מה חשוב לבדוק לפני ההזמנה. כמה עולים מגשי אירוח לשבת חתן? מתי אמורים לספק אותם? הגשנו לכם פה את כל המידע הרלוונטי!


מגשי אירוח לשבת חתן

נכון שארגון חתונה זו חתיכת התעסקות, אבל חשוב שלא תשכחו שתמיד אחרי החתונה, מגיע עוד אירוע משמח וחשוב לא פחות - שבת חתן. וגם אותו, איך לא, צריך לארגן. שבת חתן יכולה להתקיים בביתכם, בבית כנסת, באולם, אכסניה או אפילו מלון. לרוב אירוע שבת חתן יכלול קידוש ועליה לתורה לצד סעודה. או שלוש, תלוי איך אתם חוגגים. מכיוון ששבת חתן מגיעה ישר אחרי החתונה וגם היא כוללת לרוב עשרות מוזמנים, רבים מעדיפים לא להתעסק בעצמם עם האוכל ובוחרים להזמין אוכל מוכן מחברות המספקות מגשי אירוח, אותו יוכלו להגיש במהלך השבת.

שימו   - מגשי אירוח לשבת חתן מתאימים לאירועים קטנים של עד 100 איש.


מגשי אירוח לשבת חתן מלאה

אם תרצו לחגוג שבת חתן מסורתית מלאה שכוללת שלוש סעודות עדיף לכם ללכת על קייטרינג לשבת חתן שיוכל לספק לכם מגוון רחב יותר של מנות לסעודות השונות. במידה ובכל זאת תרצו ללכת על מגשי אירוח בשבת חתן מסורתית, שימו לב שחברות כשרות מספקות את מגשי האירוח ביום שישי ולכן עליכם לדאוג למקומות אחסון וחימום, נפרט על כך בהמשך.

במידה ותרצו לערוך את האירוע עם ארוחה אחת בלבד מומלץ שסוג המנות במגשי האירוח יתאימו לשעת הסעודה. לדוגמא, אם תחליטו להזמין מגשי אירוח לסעודה בשבת בבוקר, ההמלצה היא ללכת על אוכל חלבי שיתבסס על לחמים, סלטים, גבינות, מאפים, קישים, ירקות וכו'. מנגד, אם תחליטו לערוך את הסעודה בצהריים, ההמלצה היא ללכת על מגשי אירוח שמכילים מנות מבושלות כמו דגים, לזניות, פסטות, פשטידות וסלטים במידה ותרצו ארוחה חלבית או עוף, בקר ותבשילים במידה ותרצו ארוחה בשרית.

מגש אירוח מיני המבורגרים

מה חשוב לדעת על מגשי אירוח לשבת חתן

לפני שתתחילו עם הארגונים, הינה כמה טיפים שיעזרו לכם לארגן את הכל בצורה חלקה:

מגש קלוש קבלת המגשים - אם החלטתם לערוך שבת חתן מסורתית וכשרה, קחו בחשבון שהחברה תספק לכם את המנות לפני כניסת שבת. עם כמה שזה נשמע מובן מאליו, עם כל אירועי החתונה שהיו, הסידורים, העומס וההתרגשות זה משהו שקל לשכוח. לכן, וודאו שאתם או מישהו מטעמכם פנוי לקבל את האוכל כבר ביום שישי. אם עניין הכשרות פחות קריטי לכם, דעו שיש חברות שיוכלו לספק לכם את מגשי האירוח ביום עצמו.

קוד תקלה במקרר מקום אחסון - אם הלכתם על חברה שמספקת את מגשי אירוח ביום שישי, וודאו מראש שיש לכם מספיק מקום אחסון במקרר, בין אם האירוע בבית, בבית כנסת, מלון וכו'. בנוסף, חשוב לוודא שיש לכם את האמצעים המתאימים לחימום האוכל במקום האירוע (כמובן שחשוב גם לזכור להדליק אותם לפני שבת במידה ואתם שומרים), כדי שהאוכל יוגש חם בזמן הארוחה. בנוסף, כדאי לשאול את החברה איתה תסגרו אם יש אופציה לקבל את מגשי אירוח במגשים הניתנים לחימום במידת הצורך.

טיפ טיפ קטן מאיתנו - יש מאכלים שחימום נוסף שלהם על הפלטה במהלך השבת ייבש אותם ולא יעשה להם ממש טוב. אז אם אתם רוצים להימנע ממקרים של אוכל יבש ורוצים שהכל יהיה טעים וכמה שיותר טרי, אנחנו ממליצים לשאול את החברה איתה תסגרו כמה ואיך מומלץ לחמם כל מנה.


כמה מגשי אירוח להזמין?

לא יודעים כמה מגשי אירוח אתם צריכים להזמין לשבת חתן? אתם יכולים להסיר דאגה מליבכם, הספקים תמיד ממליצים על מספר מגשי האירוח שתצטרכו לפי כמות האורחים ואופי האירוע. לפי מה שהבנו, יש נטייה טבעית להזמין יותר, אז הדבר הראשון שכדאי לזכור בבחירת כמויות מגשי אירוח לשבת חתן שלכם הוא להקשיב לעצה של הספק שלכם. בנוסף מומלץ תמיד להתייעץ על כמות המגשים בהתאם לגדלים שלהם.

לרוב, מזמינים סוגים שונים של מגשי אירוח לפי כמות האנשים לדוגמא, אם אתם עורכים אירוע של 50 איש כדאי להזמין 50 סנדוויצ'ים, 50 טורטיות ו50 המבורגר פורטובלו, כך תוכלו להיות בטוחים שכולם יכולים לטעום מהכול.

מגש אירוח טורטיות

מחיר מגשי אירוח לשבת חתן

בשביל לעשות לכם סדר הבאנו לכם דוגמאות להצעות מחיר שקיבלו לקוחות מידרג:

סוג אירוע: שבת חתן
כמות אנשים: 60
תפריט: בשרי

מגשי אירוח של סלטים

3 מגשי אירוח גדולים של: סלט עגבניות שרי, סלט ירוק וסלט כרוב אסייאתי.

מגשי אירוח של מנות פתיחה

30 כריכוני קוראסון במילוי פטה כבד וריבת בצל.

 60 לביבות בטטה וירק.

 30 חצאי פיתות עראיס.

 30 חצאי טורטיות עם שווארמה.

 35 יחידות עלי גפן.

מגשי אירוח עיקריות

4 קילו שניצלים ושניצלונים.

4 קילו פרגיות.

50 באנים במילוי אסאדו.

 

מגשי אירוח תוספות

 4 קילו אורז.

 4 קילו שעועית ירוקה.

4 קילו תפוח אדמה.

 

כסף עלות כוללת: 8,800, ש"ח כולל משלוח ועריכה ראשונית של המגשים על השולחנות.

 

סוג אירוע: שבת חתן
כמות אנשים: 60
תפריט: חלבי

מגשי אירוח של סלטים

5 סלטים גדולים של 2.5 ליטר: סלט יווני, סלט קפרזה, סלט עדשים שחורות ובטטה צלויה, סלט פסטה וסלט קינואה ועשבי תיבול.

 

פלטה אחת גדולה של ירקות העונה בליווי מטבל.

מגשים מלוחים ראשונות

2 מגשים שמכילים 60 יחידות של מיקס סושי טורטייה במגוון מילויים.

 

40 כריכוני קוראסון במילויים: גבינת ברי, סלמון, גבינת שמנת, ריבת בצל ואגס.

 

40 חצאי פיתות סביח.

 

מגשים מלוחים עיקריות

3 מגשים גדולים של לזניה עגבניות וגבינות.

קערת פסטה גדולה ברוטב רוזה ורדרד.

קערת פסטה גדולה ברוטב שמנת, בטטה וערמונים.

 

לפחות קילו של דג סלמון שלם ברוטב חרדל ודבש.

 

לפחות קילו של דג סלמון שלם ברוטב לימון, עשבי תיבול וקראסט פיסטוק.

 

פלטת דגים מלוחים (מטיאס, הרינג, לקרדה, סלמון, איקרה וטונה).

 

מגשים מתוקים

2 קראנץ שמרים

70 מיקס מיני טארטלטים במילויים: גאנש שוקולד, פיסטוק, קרם פטסיייר ופירות העונה.

50 מוס קינוחי כסות במגוון טעמים

2 עוגות גבינה פירורים עגולות בקוטר 24 ס"מ.

 

כסף עלות כוללת: 8,280 ₪ כולל משלוח ועריכה ראשונית של המגשים על השולחנות.


ספקי מגשי אירוח מומלצים במידרג

אם אתם לא רוצים לעמוד במטבח ולבשל אחרי החתונה ולפני השבת חתן, אנחנו לגמרי מבינים אתכם! מגשי אירוח לשבת חתן זה בהחלט הפתרון עבורכם. בדיוק בשביל זה ריכזנו לכם עבורכם רשימה של ספקי מגשי אירוח מומלצים לשבת חתן שלם! שיהיה במזל טוב!


;

אנשים שהתעניינו במגשי אירוח לשבת חתן התעניינו גם בזה...

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק