מוקד מידרג: 1-700-707-233
מרב גריצמן, עשרת.
משוב: 30/03/2025

תיאור השירות:
טיפול בדוד מקצר עקב אבנית בגוף החימום שהוחלף.
חוות דעת:
הוא היה סבלני, הסביר טוב את הדברים. הצלחתי בשלט רחוק לטפל בבעיה במהירות. עם זאת לאחר כיומיים עליתי לגג לטפל במרזב וראיתי שהדוד מטפטף מים מחיבור מסוים. התקשרתי לברוך אך הוא טען שהבעיה לא קשורה אליו והסכים להגיע רק אם ישולם לו ביקור נוסף במחיר מלא. איני יודעת אם זה קשור או לא קשור לתיקון אך גם אם זה לא קשור איך לא ראה כזו נזילה ולא התריעה עליה? שלא לדבר שכל הבידוד לצינורות התקלף כבר מזמן ולא נאמר על כך מילה.
דירוגים:
כללי
8
איכות
7
מחיר
8
זמנים
10
יחס
7

גירסאות קודמות

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק