העברת מידע לכונן חיצוני ממחשב נייד שלא נדלק ומלווה בריח שרוף של חברת סמסונג.
חוות דעת:
אני ממש מרוצה מהבחור הזה. אני מאמין שאם הייתי משאיר את המחשב אצל מישהו אחר הוא היה יכול להמציא תקלות. ההמלצות שנותנים עליו הן אמיתיות! הוא בחור סבלני, אמין ובן אדם לעניין. הוא חבל על הזמן, מגיע לו עשר בהכל ואני ממליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסנת י.קוויץ, הרצליה.
אשרור: 25/08/2015
משוב: 27/05/2015
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לחוסר תקשורת בין המחשב למדפסת.
חוות דעת:
עזרא הסביר לי איך להיכנס לתפריט במחשב והדריך אותי איך לפתור את הבעיה, ברגיעה ומקצועיות. יום שלם ניסיתי כל דרך שהיתה ידועה לי לפתור את הבעיה ובשיחה קצרה, ללא תשלום, הבנתי מה זה חסד בזמן אמיתי!
***עדכון: בהמשך העבודה עם עזרא הוא שידרג לי מחשב עייף וזקן לעבוד כמו חדש, הכל במקצועיות, סבלנות אין קץ ושרות מעל ומעבר. כן ירבו כמותו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
אבי לוי סטיבנסון, ירושלים.
אשרור: 08/09/2024
משוב: 21/08/2023
תיאור השירות:
החלפת דבק טרמי, חיבור צירים למחשב נייד מחברת אפל.
חוות דעת:
הוא היה מותק, אני באמת שמח שהגעתי אליו ובהחלט אחזור אליו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יובל אשר, ירושלים.
אשרור: 21/06/2024
משוב: 11/08/2023
תיאור השירות:
ניקוי מקלדת במחשב נייד.
חוות דעת:
עזרא היה מהמם! הוא חסך לי מאות שקלים. טכנאים אחרים שביררתי איתם אמרו שחייבים להחליף הכל. הוא בדק, הסביר את הבעיה, ניקה, סידר ולקח ממש מעט כסף לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאל שוורץ, ירושלים.
אשרור: 04/06/2024
משוב: 22/03/2023
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד מחברת אפל שכלל החלפת חיבור טייפ סי.
חוות דעת:
עזרא היה מדהים! הוא תקשורתי, שירות מהיר ומצא מהר את התקלות. לדעתי המחיר היה זול ביחס לשוק והיה מקסים לאורך כל התהליך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילן גריילסאמר, ירושלים.
אשרור: 28/05/2024
משוב: 26/07/2023
תיאור השירות:
החלפת מקלדת במחשב לפטופ של חברת HP.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה אדיב, נחמד ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכל זוסמן, ירושלים.
אשרור: 12/02/2024
משוב: 22/03/2023
תיאור השירות:
פריצת סיסמא במחשב נייד.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצוין ממש! המחיר טיפה יקר בעיניי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דורית רותם, ירושלים.
משוב: 01/02/2024
תיאור השירות:
טיפול בתוכנת אאוטלוק.
חוות דעת:
הבחור נחמד אבל לצערי הבעיה החריפה לאחר הביקור. הוא ניסה לעזור שוב, אבל הרגשתי שהוא קצת פזיז באבחנה ובטיפול, מה שגרם לבלגן גדול יותר. נאלצתי ליצור קשר עם טכנאי אחר.
איכות
5
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
6
כללי
משה סופר, ירושלים.
משוב: 04/10/2023
תיאור השירות:
בדיקה יסודית למחשב נייד של חברת דל.
חוות דעת:
עזרא היה מצוין, שירותי, אמין, מקצועי ושלח את המחשב להמשך בדיקה למעבדת מחשבים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ינון פפרמן, ירושלים.
משוב: 18/09/2023
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד של חברת דל.
חוות דעת:
עזרא היה מצוין. כבר משיחת הטלפון איתו הוא היה בעל תשומת לב והקשיב לבעיה שלי. גם כשהגעתי לחנות הוא סייע לי, ידע מה הוא עושה ופתר את הבעיה בצורה נקייה ויעילה. הוא היה ממש מדהים, מא' ועד ת'.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 775 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
כבר מילדות התחבר עזרא למחשבים והתחום שהתחיל כתחביב, הפך להיות מקצוע של ממש בימי האוניברסיטה (לפני כ-20 שנה).
עזרא מספר שאם לא היה טכנאי מחשבים, כנראה שהיה עובד סוציאלי. אתם בטח אומרים לעצמכם שמדובר בתחומים רחוקים, אבל קיים ביניהם מכנה משותף אחד והוא השאיפה לעזור לאנשים במצוקה.
סיפור משעשע שזכור לו במיוחד היה עם אדם שהגיע בעיניים דומעות למעבדה. מסתבר שאשתו שפכה מרק רותח על המקלדת של המחשב הנייד והוא היה זקוק למחשב בדחיפות. עזרא הכין כבר את הלקוח לנורא מכל אבל הבטיח לנסות לתקן. בזמן התיקון הלקוח עמד בצד וקרא פרקי תהילים. ותפילותיו נענו מכיוון שבתוך שעה קלה יצא הלקוח עם מחשב עובד.
אחרי יומיים שב הלקוח עם אותו המחשב, רק שהפעם נשפך עליו מיץ תפוזים.
אם עצרתם את נשימתכם ברגע זה, אז רק דעו לכם שלמחשב שלום .
עזרא הוא הבעלים של הסעק שלו כבר למעלה מ-10 שנים. הוא בעל תואר אוניברסיטאי במתמטיקה והוראה.
לדבריו, מה שמייחד אותו בתחום המחשבים היא העובדה שהוא אוהב לעבוד עם אנשים, אולי יותר ממה שהוא אוהב לעבוד עם טכנולוגיה: "אני תמיד משתדל להעניק ללקוחות שלי את אותו היחס שהיית רוצה שטכנאי ייתן לאימא שלי".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.