התקשרתי אליו לגבי בעיה טכנית בדלת המקרר. היה איזה חלק בדלת שנשבר, הוא הציע לי לקנות את החלק המתאים, כמו קורה או משקוף והנחה אותי איך להתקין. היה נחמד ואדיב בטלפון.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
מנחם לאופר, גבעת שמואל.
אשרור: 11/10/2017
משוב: 06/08/2017
תיאור השירות:
תיקון נזילת מים במקרר.
חוות דעת:
היה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איציק יצחקי, פתח תקווה.
אשרור: 08/08/2017
משוב: 30/04/2017
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום במקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
היה מצוין! הכל עשר! הוא באמת חבל על הזמן!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמנון מ. פתח תקווה.
משוב: 29/09/2016
תיאור השירות:
הדרכה טלפונית לתיקון תקלה במקרר.
חוות דעת:
הוא חסך לי את עלות הביקור, הסביר לי איך לכוון את המעלות בעצמי והמקרר חזר לעבוד טוב.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
רון מרקוביץ, פתח תקווה.
אשרור: 29/12/2015
משוב: 25/10/2015
תיאור השירות:
תיקון מקרר ע״י החלפת טיימר וניקוי מרזבים והפשרת קרח.
חוות דעת:
הבחור מקצוען! הגיע מהר, טיפל בבעיה והשקיע! המקרר לא קירר כמעט בכלל. לאחר שהזיז את המקרר ראה שיש גושי קרח על המאווררים ובמרזבי ניקוז (ברמה שגרמה לרטיבות בפרקט שמתחת למקרר). במקצועיות עלה על התקלה שבטיימר האחראי על הפשרה. לקח לו חצי שעה רק להסיר את גושי הקרח - ועל זה לא לקח תוספת תשלום. לסיכום - הגון אמין ומקצועי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליודמולה אולבקי, פתח תקווה.
משוב: 08/12/2014
תיאור השירות:
תיקון קצר במכונת כביסה של חברת בוש.
חוות דעת:
אני מאוד מבסוטה מהעבודה והוא חסך לי הרבה כסף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צחי קרן, גבעת שמואל.
אשרור: 29/10/2014
משוב: 17/08/2014
תיאור השירות:
כיוונון מאוורר במקרר של חברת ג'נרל אלקטריק.
חוות דעת:
הוא היה מאוד מקצועי ושירותי, הגיע בזמן ויחסית מהר. הוא עשה עבודה טובה וביום למחרת התקשר כדי לברר שהכל בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יובל כהן, פתח תקווה.
משוב: 10/07/2014
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע להצטברות של קרח מתחת למקפיא במקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
התקשרתי אליו והוא התפנה אליי באמצע העבודה והסביר לי בסבלנות מאיפה התקלה יכולה לנבוע. הוא נתן לי ייעוץ שעזר לי לפתור את הבעיה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
ענת פ. גבעת שמואל.
משוב: 04/07/2014
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה מצויין. הגיע בזמן, היה אדיב ואכפתי. הגדיל ראש ובאמת בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דורון ראשוני, הוד השרון.
משוב: 25/05/2014
תיאור השירות:
תיקון קצר במקרר על ידי החלפת חלק קטן במקרר, חברת אמנה.
חוות דעת:
הוא היה עשר. הוא זיהה את התקלה מהר מאוד ונתן שירות טוב. היה קצר במקרר, הוא איתר את הבעיה ומאיפה הקצר, מה צריך לעשות. הוא תיקן את התקלה בצורה מאוד מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1158 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אריק לא גדל עם כפית זהב בפה. כשהגיע לתיכון, הבין שלא תצמח לו תועלת מלהמשיך בלימודים תיאורטיים והחליט ללכת ללמוד מקצוע. הוא עבר ללמוד בבית הספר המקצועי "אורט רמת-גן" והתמחה בתחום החשמל.
"קיץ אחד, כשהייתי בן 14, אני ובן הדוד שלי הפלנו בטעות ג'יפ לנד רובר למזח באילת. דוד שלי, שהיה מנהל מתקן החשמל באילת, נתן לנו בתור עונש להחליף את כל החוטים באוטו. עסקתי בזה כל החופש הגדול שלי – עד שהאוטו היה כמו חדש".
אחרי הצבא החל לעבוד כטכנאי שירות, במקביל להמשך השתלמות בלימודים בשעות הערב. אחרי מספר שנים כמנהל השירות של אמפא-אמקור באילת, הפך לעצמאי.
גם בעבודה נתקל אריק בחוויות מצחיקות. "יום אחד צלצלה אליי לקוחה שהייתה משוכנעת שיש לה שד במכונת הכביסה וביקשה שאני אוציא אותו. המכונה שלה קיפצצה בגלל תקלה טכנית, אבל היא לא הסכימה לקבל את זה. אז זרמתי איתה – תיקנתי את התקלה ונתתי לה להרגיש את הזרם במכונה. היא חשבה שהשד יצא ונרגעה".
זה מה שאוהב אריק במקצוע – את העבודה המקצועית, יחד עם העבודה מול הלקוח. בזמנו הפנוי, הוא מוציא לאור ספרים וכרגע אף עובד על ספר שמדבר על היחס שבין הלקוח לאיש המקצוע. ובעתיד? "אני נהנה מהעבודה שלי. כל עוד אני מסוגל לתת תועלת ולתרום – אני יעשה את זה". זו הגישה
אריק התחיל את דרכו המקצועית כהנדסאי חשמל. כהנדסאי, הוא בעל מומחיות אוניברסאלית לכל מוצרי החשמל ולכן, מאז סיום לימודיו, כבר 40 שנה שהוא משמש כטכנאי שירותי קירור והנדסת חשמל לציוד המטבחי לגווניו – מקררים, מקפיאים ועוד.
בהתחלה, היה אריק טכנאי בכיר ומנהל שירות בחברות גדולות כמו ג'נרל אלקטריק. כשהחליט לפנות לדרך עצמאית, בשנת 1978, הקים את החברה הפרטית שלו – "אריק שירותי קירור והנדסת חשמל". כיום, הוא נושא רישיון ממשלתי ומשמש גם כעד מומחה בכיר במערכת בתי המשפט.
"אני אוהב את העבודה שלי. אני נמצא עם מברג עליי גם כשאני הולך לחתונה. אם יש בעיה בחשמל – אני מיד מתייצב לעזור. הכסף הוא עבורי אמצעי, לא מטרה. כשאני פותר בעיות ועוזר לאנשים במצוקה, אני מרגיש סיפוק רב; הכסף יגיע אחר כך".
תחומי התמחות:
:: תיקון מקררים
:: תיקון מקפיאים
ועוד..
מסגרת אחריות
אצל "אריק שירותי קירור והנדסת חשמל" תקבלו אחריות של חצי שנה על החלפים.
שאלות ותשובות עם אריק
טכנאי מוצרי חשמל נוספים באזור פתח-תקווה - גבעת שמואל
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.