השירות היה בסדר גמור, עמד בזמנים והיה נחמד.
אבל לוח אחד נפל ועדיין מחכה לתיקון שלו.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
ליאור מליק, פתח תקווה.
אשרור: 23/04/2025
משוב: 17/11/2024
תיאור השירות:
הורדה מנורות רגילות וצמודי תקרה בדירה ישנה והעברתם לדירה חדשה (כולל התקנה שלהם בדירה).
תיקון שקעי חשמל שבורים
חוות דעת:
אמליץ עם יד על הלב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נטלי הבר, פתח תקווה.
משוב: 21/04/2025
תיאור השירות:
סידור ארונות עץ.
חוות דעת:
היה מעולה, הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זיוה שבדרון, פתח תקווה.
משוב: 17/04/2025
תיאור השירות:
החלפת ברזים של הניאגרה, מכונת הכביסה וידית של ברז המקלחת ותיקונים קטנים.
חוות דעת:
היה מאוד טוב! הגיע בזמן. היה מקצועי, אדיב והשאיר אחריו אזור נקי. בנוסף בדק את מקור הקצר במנורת חדר האוכל, הוא איתר את התקלה במפסק ואף במפסק נוסף, הוא גם חיזק שקע של מיטת נכה ושידרג את מצב התקע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נתנאל סלע, נחלים.
אשרור: 14/04/2025
משוב: 13/01/2025
חוות דעת:
היה מ-ע-ו-ל-ה! הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
Lavro B. פתח תקווה.
משוב: 10/04/2025
חוות דעת:
היה באמת שירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מאיר קוגן, גבעת שמואל.
משוב: 08/04/2025
תיאור השירות:
הרכבת ארון מסובך והרכבת כוורת.
חוות דעת:
היה מקסים! רועי ממש נחמד, נתן שירות יוצא דופן וסבלני. ממש כמו מתקין ארונות מקצועי. היה קשוב לדרישות שלנו, והשירות אפילו היה זול מעבר למצופה. אני ממליץ מאוד ואקרא לו גם בפעמים הבאות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעקב גרוגר, פתח תקווה.
משוב: 02/04/2025
תיאור השירות:
צביעת תקרה בחדר מקלחת.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
לדעתי לא היה כל כך טוב אך העבודה נעשתה. המחיר היה גבוה מאוד.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
5
8
כללי
ארז עמיר, פתח תקווה.
אשרור: 01/04/2025
משוב: 01/01/2025
תיאור השירות:
תליית צמודי תקרה, שלוש טלוויזיות עם זרועות ברקן, מראה גדולה, פסי צבירה, קולבים וחמישה מאווררי תקרה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור אין טענות!
איכות
8
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
יעקב י. פתח תקווה.
משוב: 23/03/2025
תיאור השירות:
תיקון ברז רופף, צביעת כתמי רטיבות בתקרה והחלפת מושב אסלה.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 440 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
רועי הוא הנדימן בעל עסק שמתמחה במגוון תחומים. הוא מספר: "הדברים שהכי חשובים לי בעבודה הם הדיוק, האיכות, והניקיון (בדגש). אני מאוד ספציפי וקפדן בעבודה שלי, ומה שמיוחד בעסק שלי זה שיש לי פתרון לרוב המקרים".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.