היה מעולה! רועי מקסים וחשוב לו מאוד לתת שירות טוב. היה צריך לכתת רגליים על מנת למצוא מתג מוצלב לתיקון ועשה את זה בכיף ומתוך רצון לעשות עבודה טובה. מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלומי נ. רמת גן.
משוב: 16/07/2024
תיאור השירות:
פירוק מתקן כביסה והתקנת מקלחון לאמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, עשה עבודה טובה ויש לו שירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביב זלוטניק, בני ברק.
משוב: 14/07/2024
תיאור השירות:
איטום מקלחת.
חוות דעת:
הוא היה נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גלי אלפנדרי, רמת גן.
משוב: 14/07/2024
תיאור השירות:
תליית מנורה צמודת תקרה והרכבת שולחן כתיבה.
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 229 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
רועי הוא הנדימן בעל עסק שמתמחה במגוון תחומים. הוא מספר: "הדברים שהכי חשובים לי בעבודה הם הדיוק, האיכות, והניקיון (בדגש). אני מאוד ספציפי וקפדן בעבודה שלי, ומה שמיוחד בעסק שלי זה שיש לי פתרון לרוב המקרים".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.