הוא היה מעולה, נעים, מקצועי ולקח מחיר מינימלי של קריאה. כן לקח לו יותר זמן מהצפוי בעיניי.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
ניסים אשרוף, ירושלים.
אשרור: 16/04/2025
משוב: 25/12/2024
תיאור השירות:
איתור מקור נזילה ותיקון.
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רונית וזאב פרוש, ירושלים.
משוב: 10/04/2025
תיאור השירות:
תיקן נזילה באסלה ונזילה מברז שמחובר לאסלה.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מייק גבריאל, ירושלים.
משוב: 10/04/2025
חוות דעת:
היה מצוין מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסתר ע. ירושלים.
משוב: 09/04/2025
תיאור השירות:
פתיחת 3 סתימות, החלפת סיפון בכיור חדר רחצה, מנגנון ניאגרה ומצוף ותליית טלוויזיה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה ממש מעולה! בן איש מקצוע מדהים. הגיע אלינו במיוחד ב-11 בלילה לפתוח סתימה כי לא היה לנו איך להתקלח ואיתר תקלה בסיפון שגם אותו הוא החליף. הוא פשוט מתוק אמיתי וגם מקצועי ממש. תלה לנו גם טלוויזיה שעמדה חצי שנה במרפסת ועשה את זה בקלילות ובמקצועיות. משאיר אחריו סביבה נקייה. ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעל כהן חזני, ירושלים.
משוב: 07/04/2025
תיאור השירות:
תיקון נזילה מצינור שחלחל לקיר ולשכנה.
חוות דעת:
בן הגיע מהר ובדיוק בזמן שאמר שיגיע, אבחן וטיפל במקצועיות וניקה אחריו. ממליצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לילי נ. ירושלים.
משוב: 07/04/2025
חוות דעת:
היה יעיל מאד! בהחלט אמליץ בהמשך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
דליה חוברה, ירושלים.
משוב: 06/04/2025
תיאור השירות:
איטום פתח ניקוז בכיור במטבח.
חוות דעת:
הוא מותק של בחור ועשה עבודה יפה. חמוד! הייתי מאוד מבסוטית ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמרי ר. ירושלים.
משוב: 03/04/2025
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה סמויה תקולה.
חוות דעת:
חשבתי שהיה בסדר, אבל שבוע אחרי שהיה אותה בעיה חזרה על עצמה. הוא רק שם פלסטר פלסטיק במאות שקלים והלך. סירב לקחת אחריות על העבודה הקלוקלת של עצמו.
הוא נחמד ועשה עבודה טובה. המחיר שלו לדעתי היה יקר.
איכות
9
מחיר
6
זמנים
8
יחס
9
8
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 122 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אינסטלטור מוסמך
אודות
בן ישראל הוא אינסטלטור, ועל כך הוא מספר: "הגעתי לתחום בגיל מוקדם ולמדתי מהטוב ביותר - אבא שלי, שיזכה לחיים ארוכים, בריאים ומאושרים. אחרי שאת כל רזי המקצוע רכשתי מאבי, כיום אני עצמאי, מקצועי ומוסמך ע"י עמותת האינסטלטורים בישראל". הוא מוסיף: "חשוב לי מאוד להשקיע בעבודה, שתהיה מקצועית ונקייה - כזה אני, פדנט. המחירים הוגנים ועל השירות כולם מדברים".
תחומי התמחות
:: עבודות אינסטלציה
:: כלים סניטרים
:: דודי מים
:: פתיחת סתימות
:: תיקון נזילות
:: מקלחות
:: אסלות
:: מטהר מים
הכשרה
הכשרה ע"י עמותת האינסטלטורים בישראל.
שאלות ותשובות עם בן-ישראל
רגע לפני קבלת המספר...
כדי לצפות בפרטים רק צריך להבטיח לנו לדרג אחרי קבלת השירות.
בכל זאת, קוראים לנו מידרג והשם
מחייב
לכן, בחלונית הבאה נבקש ממך שם וטלפון כדי לאסוף ממך דירוג בהמשך.
אפשר לסמוך עליך שנקבל ממך דירוג אחרי השירות?
אנחנו אוכלים דירוגים לארוחת בוקר
הקטע שלנו זה שכל המשתמשים מדרגים אחרי קבלת השירות. רק ככה הדירוגים באתר נשארים תמיד אמינים ורלוונטים, ואפשר להציג את בעלי המקצוע הכי מומלצים בשבילך, וגם בשביל כל השאר :)
טוב לראות אותך פה שוב
מזכירים לקחת את פרטי העסק - רק אם צריך שירות.
חבל שנתקשר בהמשך לקחת ממך דירוג סתם, ונחזור בידיים ריקות.
אין דבר ששובר לנו את הלב כמו לחזור בלי דירוג הביתה
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.