היה ממש אחלה, מכל הבחינות! הגיע מהרגע להרגע היה שירותי, יעיל ומקסים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ביקי סטולרו, ראשון לציון.
משוב: 16/06/2025
תיאור השירות:
אספקת והחלפת ברז ניל לצינור מים.
חוות דעת:
הוא מאוד טוב ומאוד נחמד! עשה עבודה מאוד מאוד טובה! היה אחלה ואני מרוצה! הגיע תוך 20 דקות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יאיר ש. ראשון לציון.
משוב: 11/06/2025
תיאור השירות:
תיקון מצוף במיכל הדחה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע בזמן, עבד בצורה מקצועית ונקיה. המחיר הוגן לדעתי ואפילו פחות מהצעת המחיר הראשונית. ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי רוזנברג, ראשון לציון.
משוב: 11/06/2025
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה! היה פשוט מעולה הגיע בזמן, מחיר הגון לדעתי ומקצועי ביותר. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קארי ישראלי, ראשון לציון.
משוב: 04/06/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת מטבח.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילן קאופמן, ראשון לציון.
משוב: 03/06/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה אדיב ומקצועי ונתן שירות ויחס טוב. ממש מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רונן מזרחי, ראשון לציון.
משוב: 30/05/2025
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה עקב נזילה סמויה.
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אנדריי ברוזגול, ראשון לציון.
אשרור: 26/05/2025
משוב: 25/03/2025
תיאור השירות:
החלפת נקודת מים, ברז ניל, התקנת ברז נשלף וסיפון לכיור.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
קשוב, קפדן, שואף לעשות עבודה הכי טוב שאפשר, נעים וידידותי, גמיש במחיר, מגיע בזמן, זמין ומוכן לתקן עם יש בעיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמית אקסלרוד, ראשון לציון.
משוב: 13/05/2025
תיאור השירות:
תיקון סתימות במקלחת, באסלה ובמטבח, כולל החלפת גומיות.
חוות דעת:
דוד היה מצוין, עשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלכסנדרה ק. ראשון לציון.
משוב: 08/05/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בבניין.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
קיבלנו שירות מעולה. בחור מאוד מקצועי, עבודה איכותית וזמינות מיידית. ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 131 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
דוד הוא אינסטלטור, על כך מספר: "אני אינסטלטור מורשה עם שנים של ניסיון במתן שירותי אינסטלציה מקצועיים, אמינים ומתקדמים. אני מתמחה במגוון רחב של פתרונות אינסטלציה, כולל תיקון ניאגרות סמויות, גלויות, תיקון והחלפת ברזים, תיקון נזילות בשירותים ובאמבטיה והחלפת ברזי ניל וסיפון ועוד. ה'אני מאמין' שלי הוא שירות מקצועי, אמינות ושביעות רצון הלקוחות. כל עבודה מבוצעת ביסודיות ובתשומת לב לפרטים הקטנים, תוך שימוש בחומרים ובכלים האיכותיים ביותר בשוק".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.