הגיע בהתראה קצרה יחסית ועשה את העבודה בצורה טובה גם לאחר שהתגלו חלקים חסרים בברז שנקנה על ידי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טל פינס, תל אביב.
משוב: 13/03/2024
תיאור השירות:
צביעה לאחר רטיבות.
חוות דעת:
אחלה שירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איל הלפרן שלו, תל אביב.
משוב: 12/01/2024
תיאור השירות:
תליית טלוויזיית סמסונג בגודל 75 אינץ'.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, פשוט מעולה. הוא היה נחמד והעבודה התבצעה סבבה. המחיר היה סביר בעינינו.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
נעמה דנון, תל אביב.
משוב: 09/01/2024
תיאור השירות:
תיקון תריסי גלילה ידניים.
חוות דעת:
זה היה עבור ההורים שלי, שנעזרו בו והוא היה בסדר גמור. הם היו מאוד מרוצים והוא היה מאוד אדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרויקט שעה טובה
אבי התחייב לתרום לקהילה עד 1 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
מירי ישראלי, תל אביב.
משוב: 01/01/2024
תיאור השירות:
תיקון דלתות כניסה ותליית תמונות עבור אישה יוצאת מקלט בהתנדבות.
חוות דעת:
הוא מקסים ועשה עבודה מדהימה! הכל היה מעולה. הוא היה אדיב, נחמד, מקצועי ועשה עבודה מכל הלב.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שעה אחת נתרמה
על ידי אבי
שירות זה נעשה עבור עמותת בת מלך.
שאול ליאני, תל אביב.
משוב: 19/09/2023
תיאור השירות:
תיקון נזקי רטיבות שכללו קילוף טיח ישן, טיוח חדש וצביעה.
חוות דעת:
הכל היה מאה אחוז! הייתה תקלת נזילה שיצרה רטיבות רצינית אצל השכנה למטה. אבי קילף את כל הרטיבות, עשה טיח ולאחר יומיים צבע שנית. השכנה הייתה מאוד מרוצה מכל התהליך מולו וגם מהמראות בסוף. שירות מהיר, אדיב, ענייני, הוגן. תוצאת סיום מאוד מאוד אסתטית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 700 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אבי הוא אבא לארבעה ילדים. שלושה מתוך הארבעה באו לעולם יחד! שלישיית בנים. חוץ מלגדל את הילדים הוא גם שחקן כדורסל. כל שבוע אבי משחק בליגה הארצית של הפועל עין-כרם - קבוצת בת של הפועל ירושלים.
אבי הוא דור שלישי בענף השיפוצים. זכרונות מהתחום יש לו כבר מגיל 10, בערך: " בכל חופש אבא שלי הצמיד אותו לבעלי מקצוע שונים. חודשיים עם הטייח, חודשיים עם האינסטלטור, אחר כך הוא היה בוחן אותי. הוא היה נותן להם הוראה ברורה - לקרוע אותי בעבודה. הוא גם היה אומר לבעלי המקצוע שבסוף התקופה יש לי מבחן." רק בחשמל אבא שלו לא נתן לו לגעת אך אל תסיקו מזה שהוא לא מבין בזה.
ניתן לומר, שבמקביל לבגרות הכללית, אבי עשה גם בגרות בשיפוצים. כשהוא הגיע לגיל 18 הוא כבר ידע לעשות עם שתי ידיו את כל סוגי העבודות – ריצוף, צבע, טיח אינסטלציה ועוד. היום, הוא עדיין יודע לעשות את רוב העבודות יותר טוב מהפועלים שלו.
אבי אוהב לשפץ. אוהב את המקצוע. כל בית שהוא גומר עושה לו סיפוק. בעיקר החיוך על הפנים של האנשים, שרואים איך הפנטזיות שלהם מתגשמות. "לקוחות רבים לא לוקחים מעצב פנים ואני מוצא את עצמי על תקן מיני-מעצב. מתוך הניסיון של מאות הבתים, שראיתי כבר, יש לי בראש כל מיני רעיונות איך ניתן לחלק דירות בצורה נכונה..." מספר אבי. את הבית שלו הוא תכנן ושיפץ בעצמו, כמובן.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.