היה מדהים! כל מילה בנוסף תהיה מיותרת!!! הגיע תוך 20 דקות מרגע ששוחחנו, יש לו ברכב הכללללל, מצויד להפליא, תוך דקות סיים. בעל מקצוע כמו שאני אוהב. נקי מסודר, ידע, בקיצור בעל מקצוע!!!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מוטי ב. משמר דוד.
משוב: 05/07/2021
תיאור השירות:
פיצול נקודת ברז וצינור ניקוז כולל חציבות בקיר.
חוות דעת:
הגיע בזמן, הסביר מה עושה, עשה עבודה מקצועית, עובד מסודר, גם ניקה אחריו והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צח שני, גן יבנה.
משוב: 17/04/2019
תיאור השירות:
תיקון של צינור והחלפה של ברז בכיור.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה! הוא גם הגיע בזמן וגם עשה עבודה מהירה, מדויקת ומקצועית. לדעתי המחיר היה סבבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיא נ. גן יבנה.
משוב: 15/01/2019
תיאור השירות:
החלפה של צינור מים.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה! עמד בזמנים וביצע את העבודה לשביעות רצוני המלאה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהודה רבן, גדרה.
אשרור: 29/08/2017
משוב: 27/06/2017
תיאור השירות:
תיקון צינור שיצא מהקיר באמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, בן אדם טוב. מאוד נחמד ומקצועי. הוא הגיע אליי מיד, כן טיפה יקר.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
קרינה ישראל, גדרה.
אשרור: 04/07/2017
משוב: 30/04/2017
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה מקסים. הגיע מהר מאוד. הוא מראש אמר כמה זה יעלה. הוא היה מאוד אדיב. הוא הסביר מה הבעיה ואיך למנוע אותה. מקצוען.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוחאי בשן, גדרה.
אשרור: 04/04/2017
משוב: 31/01/2017
תיאור השירות:
פתיחה של סתימה בצנרת ראשית.
חוות דעת:
היה מליון אחוז! האיש תותח !
הגיע מהר, עבד מהר, הסביר ולא רצה קפה... :) בסוף נאלץ לשתות.. :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שירלי חיים, גדרה.
משוב: 20/11/2016
תיאור השירות:
תיקון החלפת מצוף וגומיות בניאגרה.
חוות דעת:
היה מצוין. היה עשר. הוא מאוד שירותי, חביב ונחמד, היה זמין, הגיע במוצ"ש, עשה עבודה טובה וניקה אחריו הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אייל שאנן, גדרה.
אשרור: 23/08/2016
משוב: 21/06/2016
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דני ה. גדרה.
משוב: 17/07/2016
תיאור השירות:
תיקון צינור סדוק.
חוות דעת:
פשוט היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1802 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
גולש בניין {סנפלינג} ועובד גובה כללי
תעודת מקצועה רצפות
תעודת שרברבות
תיקון צנרת ללא הרס
אודות
אלירן הוא בן 30, נשוי לנטלי ולהם שני ילדים מתוקים. בזמנו הפנוי יש לאלירן תחביבים מקוריים במיוחד: אגרוף תאילנדי וצלילה חופשית עם צִלצל!
בגיל 15 הוא התחיל לעבוד בשיפוצים, והיה מעורב בפרויקטים גדולים למרות גילו הצעיר. שם הוא קיבל מוסר עבודה ואת הכלל הכי חשוב: אף פעם לא להתפשר על איכות . "לא משנה כמה עומדים לשלם לך, האיכות צריכה להיות הכי טובה שאפשר".
לפני 10 שנים הוא הבין שהוא הרבה יותר נהנה מהאינסטלציה מאשר מהשיפוצים, הוציא תעודת שרברב והקים את העסק. באינסטלציה, בניגוד לשיפוצים, אלירן זוכה לפגוש, לדבר ולעזור לאנשים חדשים כל יום, שזה בעצם מה שהוא הכי אוהב. בתחום בו שומעים לא פעם על מקרי רמאות וחאפריות אלירן נהנה לתת שירות מקצועי ואמין, שהרבה מהלקוחות בכלל לא יודעים שהוא אפשרות.
אלירן אומר שגם אם לא היה אינסטלאטור, כנראה היה בתחום השיפוצים כי הוא "פשוט חולה על מתן השירות הזה" ☺. בעתיד הוא מקווה להרחיב את העסק עוד יותר ולעזור לכמה שיותר אנשים.
אלירן עובד בתחום השיפוצים מאז שהוא נער, ואת עסק תיקוני האינסטלציה הקים לפני 10 שנים. הרקע בשיפוצים של אלירן מאפשר לו לסיים את העבודה עד הסוף, כך שאין לכם מה לדאוג אם צריך להרים בלטות.
תחומי התמחות:
:: שימוש במכשור מתקדם
:: עבודות בגובה עם ציוד סנפלינג
:: כל התיקונים שאפשר להעלות על הדעת
העסק הוא בעל זמינות גבוהה מאוד, ומגיע לשטח נרחב: מאשקלון ועד פתח תקווה! אלירן תמיד נהנה להיות לארג', להסביר כל מה שצריך וגם שמח לעזור בטלפון. הוא מצהיר כי "הכסף זה לא העניין, הרבה יותר חשוב לי דעת הלקוחות. לפתור ללקוח את הבעיה ולהשאיר אותו מרוצה, זה מה שמשאיר אותי עם חיוך."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.