שרות נהדר! שני מקצוענים ואדיבים! דאגו לבקש מראש סרטון של הבעיה והמערכת, נתנו תמחור מוערך מראש, אפס הפתעות. הגיעו בזמן, הורידו את החשמל החכם בבית, חיברו מתגים עצמאיים, בדקו שהכל תקין כולל כל שקעי החשמל האחרים בבית (מיוזמתם) וכל זאת עם הסברים, מתן חלופות וחיוך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נאור נ. בת ים.
משוב: 20/01/2025
תיאור השירות:
אספקת והחלפת מפסק במזגן.
חוות דעת:
היה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קרין כ. חולון.
משוב: 09/01/2025
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אהרון ע. חולון.
משוב: 31/12/2024
תיאור השירות:
בדיקת קצר הנגרם מדוד שמש בעת גשמים, החלפת גוף חימום חמם וטרמוסטט לדוד וביקורת כללית.
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סוזי זלוטסקי, חולון.
משוב: 26/12/2024
חוות דעת:
היה בסדר גמור! השרות היה טוב!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
מזל סורוזון, בת ים.
משוב: 08/12/2024
תיאור השירות:
בדיקת לוח חשמל ראשי ואיתור תקלה במקרר.
חוות דעת:
היה עשר, הוא עשה בדיקה בבית של כל החשמל ואיתר את התקלה. אדם ישר, הגון ומקצועי, ממש עבודה מצוינת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שחר ג. אזור.
אשרור: 08/10/2024
משוב: 03/07/2024
תיאור השירות:
עבודת חשמל בבית.
חוות דעת:
הרצל נחמד וסבלני מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טליה ורמן, חולון.
אשרור: 10/07/2024
משוב: 16/01/2024
תיאור השירות:
החלפת מפסק פחת, בדיקת כל השקעים בבית והחלפת שקעים שבורים.
חוות דעת:
השירות היה יוצא מן הכלל. הגיע בדיוק בזמן שקבענו, ביצע את העבודה באופן מקצועי ויחס אדיב באופן מיוחד ומחיר הגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 914 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2028
אודות
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 40 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום. בנו גבי התלבט האם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק, אך בסוף החליט להצטרף לאביו, וכבר 9 שנים שהם עובדים ביחד.
"אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי. "זה תחום מאוד רחב, ואני אוהב ללמוד כל הזמן ולחקור דברים חדשים".
הרצל נשוי כבר 34 שנה. וגבי? כרגע הוא רווק, אך לא לאורך זמן, בקרוב מאוד גם הוא מתחתן.
בעתיד הם היו רוצים להמשיך עם העסק שלהם, להגדיל אותו ולהרחיב את קהל הלקוחות.
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 41 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום החשמל. בנו גבי התלבט אם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק. לבסוף החליט להצטרף לאביו לפני כ 14 שנים. גבי החל ללמוד הנדסאות חשמל וסיים בהצלחה. "אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי, "זהו תחום מאוד רחב ואני למד וחוקר דברים חדשים כל הזמן."
הרצל נשוי 36 שנים, וגבי נשוי מזה 6 שנים בעתיד הם מעוניינים להמשיך להגדיל את העסק ולהרחיב את קהל הלקוחות.
"אנחנו עסק משפחתי וחשוב לנו להיות ישרים עם הלקוחות שלנו ולתת שרות ומענה לכל תקלה במחירים הוגנים לכל הצדדים." הם מספרים שאחד הדברים שהכי מאתגרים אותם הוא מציאת תקלות מסובכות. "יש גורמים רבים שעלולים להפתיע, כמו תקלה קטנה שמסתבכת, אבל האתגר הוא תמיד מציאת הפיתרון."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.