בא לבדוק מזגן מיני מרכזי תקול, בדק ביסודיות את המנגנון והחשמל, רואים שהוא מקצוען אמיתי. אחרי שבדק מכל הכיוונים, הכריז בצער על מות המזגן. שירותי, מקצועי ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דנה כ. בת ים.
משוב: 16/01/2023
תיאור השירות:
תיקון מזגן ומילוי גז.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
כרמל ראובינוף, חולון.
משוב: 08/02/2022
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי ניקוי פילטרים במזגן עילי.
חוות דעת:
הסביר לי בטלפון שאני יכולה לנקות את הפילטרים, זה עזר וחסך לי ביקור של טכנאי.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
שניר ז. חולון.
אשרור: 29/10/2021
משוב: 30/08/2021
תיאור השירות:
החלפת מתנע למדחס וממסר במזגן רצפתי ישן מאוד של תדיראן.
חוות דעת:
דורי היה מעולה בכל קנה מידה - סופר מקצועי, אדיב ושירותי. הסביר בסבלנות כל דבר שהוא עשה ובדק ולא הלך עד שהוא ווידא שהתקלה נפתרה במלואה. בנוסף, התקשר לאחר כמה ימים לוודא שהמזגן עובד כמו שצריך. ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רז ל. חולון.
אשרור: 03/10/2021
משוב: 04/08/2021
תיאור השירות:
החלפת קבל תקול במזגן רגיל ואבחון תקלה במזגן נוסף ומתן המלצה על החלפה.
חוות דעת:
דורי = מקצועיות. בן אדם עם קרוב ל 40 שנות ניסיון בתחום, אוהב שעומדים לידו בזמן העבודה כדי שיוכל להסביר מה הוא עושה. הוא נהנה ללמד ולהעביר ידע ולתת טיפים. הגיע אלינו ב 21:00 בערב כי לא היה לו נעים שנשאר בלי מזגן אחרי שהבטיח שיגיע. היה כיף לארח אותו ולראות אותו בפעולה. מומלץ בחום!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מירב ע. חולון.
משוב: 02/07/2020
תיאור השירות:
ניקוי עובש מהמזגן.
חוות דעת:
מבחינת כל הקריטריונים - עשר! דורי הגיע בזמן, עבד בצורה הכי נקייה שאפשר, הוציא את כל העובש שהיה ולא הסכים ללכת לפני שראה שהמזגן עובד כראוי. אף היה איתי בקשר אחר כך כדי לוודא שהכל בסדר. ישר, אמין ואדיב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ערן א. חולון.
משוב: 26/12/2018
תיאור השירות:
תקון קצר חשמלי במזגן עילי תדיראן בחדר שינה עקב פגיעת ציפורים.
חוות דעת:
היה מצוין! דורי איתר את התקלה בזריזות ועבד ביסודיות, במקצועיות ובנעימות כדי להחליף את הכבל הפגוע ואפילו עשה שפכטל בקיר החיצוני כדי למנוע הישנות מקרים דומים. דורי השתדל מאוד להיענות לקריאה בתוך זמן קצר. מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סטיב קיילין, גבעתיים.
משוב: 24/04/2025
תיאור השירות:
תיקון מזגן אלקטרה, 1.5 כוח סוס, בן 7 שנים.
חוות דעת:
הכל היה מאה אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסי חורי, פתח תקווה.
אשרור: 23/04/2025
משוב: 22/02/2025
תיאור השירות:
מילוי גז, בדיקות דליפה, חיזוק חיבורים וניקוי שמן.
חוות דעת:
שירות מקצועי, הסביר והראה כל דבר. המחיר לדעתי יקר.
איכות
10
מחיר
6
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דרור ליס, פתח תקווה.
אשרור: 21/04/2025
משוב: 17/02/2025
תיאור השירות:
איתור ותיקון נזילת גז ממזגן מיני מרכזי של אלקטרה כולל מילוי גז בסוף התהליך.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד וחברותי. יודע את העבודה ועושה אותה בקפדנות בלי למהר, מסביר את כל התהליך. איש מקצוע 10.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1714 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
טכנאי מיזוג אויר וקירור דרג 1
אודות
דורי נשוי באושר ואב לשלושה ילדים. כשהוא לא מתקן מזגנים הוא לומד תורה, שזה, כך הוא מעיד, התחביב הגדול שלו.
גם אחרי שנים במקצוע דורי לא ממצה ואם תשאלו אותו איפה הוא יהיה עוד 10 שנים הוא יגיד שהוא עדיין יעסוק במיזוג. "זה המקצוע שלי וכל עוד אני אוכל אני אמשך בו".
דורי מציין שהוא מוצא המון סיפוק בעבודה; הוא נהנה ממציאת הפיתרונות - כשהוא נתקל בתקלות קשות שהוא מצליח לתקן הוא מרוצה. אבל הסיפוק הכי גדול שהוא מקבל זה מהאינטראקציה עם לקוחות.
"פעם אחת ביצעתי עבודה בתל אביב. הגעתי לבנאדם מבוגר שהיה מוגבל ומרותק למיטה. בדקתי את המזגן ומצאתי את התקלה, הוא חייך אליי ואישר לי לבצע את התיקון. לא הבנתי למה הוא חייך אליי אבל תיקנתי. אחרי שהוא שילם הוא סיפר שהוא בעצמו עסק המון שנים בתיקון מזגנים, וזיהה את התקלה, אבל בגלל המוגבלות לא יכל לתקן אותה. הוא הזמין שלושה טכנאים שונים שלא פתרו לו את התקלה נכון. בגלל זה הוא חייך אליי, זה נתן לי סיפוק גדול".
דורי התחיל לעסוק בתיקון מזגנים במהלך השירות הצבאי ומאז הבין שזה הייעוד שלו בחיים. שנתיים אחרי השחרור הוא כבר החליט להיות עצמאי והקים את העסקשכבר 26 שנה מספקת שירותי תיקונים למזגנים.
דורי לא מתעייף לרגע ונהנה מן העבודה. "אני נהנה לקום כל בוקר לעבודה ומודה לקדוש ברוך הוא על זה שנתן לי המקצוע הזה", אומר דורי. "אני אוהב את הדבר שנקרא יצירה, תיקון, להפוך דבר מקולקל לשמיש - זה אתגר שמצריך חשיבה".
תחומי ההתמחות:
:: תיקוני מזגנים
:: תיקוני מזגנים עיליים
:: תיקון מזן מיני מרכזי
:: תיקון מזגנים מרכזיים
:: תיקון מזגנים מפוצלים
דורי מעיד על עצמו שהוא אדם ישר ודבק במטרה שלשמה הוא הגיע, וישתדל תמיד לתת מחירים הוגנים. גם כשהוא מגיע לתקן במסגרת האחריות הוא מתייחס לתיקון בכובד ראש.
דורי מתמחה בתיקון כל סוגי המזגנים, ועל העבודה תקבלו אחריות בין חצי שנה לשנה, תלוי בסוג העבודה. האחריות כוללת את החלקים התקולים ואת עבודת התיקון.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.