היה מצוין! המזגן מאוד ישן וידעתי שלא בטוח שיהיה משתלם לתקן אותו, רוב בעלי המקצוע רצו כסף לא קטן רק על הביקור עצמו ולכן מאוד התלבטתי מה לעשות. דורי אמר שאם לא יהיה צורך לתקן הוא לא יקח על הביקור ופתר לי את ההתלבטות והבלאגן, ממש לא מובן מאליו. מעבר לכך הצליח לתקן את המזגן, היה ממש חמוד, סבלני ואכפתי.
ייעוץ טלפוני לאיפוס כרטיס אלקטרוני במזגן מיני מרכזי LG.
חוות דעת:
היה ממש נחמד, אדיב וסבלני! לא גבה ממני תשלום והסביר לי איך לנטרל את המחשב של המזגן למרות שכל הבעלי מקצוע אמרו שזה מסובך ועדין ונתנו הצעות מחיר. הסביר איך להוציא את הכרטיס של המזגן ואיך לחבר חזרה ולעשות את זה בצורה עדינה והיה מאוד סבלני. מאוד מומלץ!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
בועז בן דוב, קרית אונו.
אשרור: 04/07/2025
משוב: 24/02/2025
תיאור השירות:
תיקון כרטיס.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרידריך אברבוך, תל אביב.
משוב: 03/07/2025
תיאור השירות:
מילוי גז למזגן עילי.
חוות דעת:
בחור נהדר ולבבי. הגיע מהיום-להיום ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
אלישע ג. תל אביב.
משוב: 02/07/2025
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי.
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
משה א. מכבים-רעות.
משוב: 02/07/2025
תיאור השירות:
החלפת צינור ביציאה מהמעבה ומילוי גז.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
דורי הראה זמינות ראויה לציון. דיוק בזמנים. אבחון התקלה במהירות ובמקצועיות. רעיון מקורי לתיקון התקלה. עבודה מהירה ונקיה. בנוסף, הוא אדם נחמד, עם סבלנות ללקוח. הסביר בבהירות מה התקלה ודרך התיקון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיא פ. רמת גן.
משוב: 30/06/2025
תיאור השירות:
ניקוי 2 מזגנים עיליים.
חוות דעת:
היה ממש אחלה, מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חביב ל. תל אביב.
משוב: 30/06/2025
תיאור השירות:
החלפת קבל.
חוות דעת:
היית מרוצה מהשירות! הגיע מהר וממש הציל אותי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
שרה וסרמן, גבעת שמואל.
משוב: 29/06/2025
תיאור השירות:
ניקוי מזגן מרכזי.
חוות דעת:
היה ממש ממש מצוין, מאה אחוז. הוא מנומס, מדבר ומסביר יפה על כל מה שהוא עושה. הוא אפילו הכין אותי שיכול להיות שגם אחרי זה ימשיך לטפטף, אבל בסוף לא טפטף ועכשיו אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלון חיים, גבעתיים.
משוב: 29/06/2025
תיאור השירות:
ניקוי מזגן ישן מדגם מנהטן.
חוות דעת:
מקצועי, אדיב, סבלני והגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1753 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
טכנאי מיזוג אויר וקירור דרג 1
אודות
דורי נשוי באושר ואב לשלושה ילדים. כשהוא לא מתקן מזגנים הוא לומד תורה, שזה, כך הוא מעיד, התחביב הגדול שלו.
גם אחרי שנים במקצוע דורי לא ממצה ואם תשאלו אותו איפה הוא יהיה עוד 10 שנים הוא יגיד שהוא עדיין יעסוק במיזוג. "זה המקצוע שלי וכל עוד אני אוכל אני אמשך בו".
דורי מציין שהוא מוצא המון סיפוק בעבודה; הוא נהנה ממציאת הפיתרונות - כשהוא נתקל בתקלות קשות שהוא מצליח לתקן הוא מרוצה. אבל הסיפוק הכי גדול שהוא מקבל זה מהאינטראקציה עם לקוחות.
"פעם אחת ביצעתי עבודה בתל אביב. הגעתי לבנאדם מבוגר שהיה מוגבל ומרותק למיטה. בדקתי את המזגן ומצאתי את התקלה, הוא חייך אליי ואישר לי לבצע את התיקון. לא הבנתי למה הוא חייך אליי אבל תיקנתי. אחרי שהוא שילם הוא סיפר שהוא בעצמו עסק המון שנים בתיקון מזגנים, וזיהה את התקלה, אבל בגלל המוגבלות לא יכל לתקן אותה. הוא הזמין שלושה טכנאים שונים שלא פתרו לו את התקלה נכון. בגלל זה הוא חייך אליי, זה נתן לי סיפוק גדול".
דורי התחיל לעסוק בתיקון מזגנים במהלך השירות הצבאי ומאז הבין שזה הייעוד שלו בחיים. שנתיים אחרי השחרור הוא כבר החליט להיות עצמאי והקים את העסקשכבר 26 שנה מספקת שירותי תיקונים למזגנים.
דורי לא מתעייף לרגע ונהנה מן העבודה. "אני נהנה לקום כל בוקר לעבודה ומודה לקדוש ברוך הוא על זה שנתן לי המקצוע הזה", אומר דורי. "אני אוהב את הדבר שנקרא יצירה, תיקון, להפוך דבר מקולקל לשמיש - זה אתגר שמצריך חשיבה".
תחומי ההתמחות:
:: תיקוני מזגנים
:: תיקוני מזגנים עיליים
:: תיקון מזן מיני מרכזי
:: תיקון מזגנים מרכזיים
:: תיקון מזגנים מפוצלים
דורי מעיד על עצמו שהוא אדם ישר ודבק במטרה שלשמה הוא הגיע, וישתדל תמיד לתת מחירים הוגנים. גם כשהוא מגיע לתקן במסגרת האחריות הוא מתייחס לתיקון בכובד ראש.
דורי מתמחה בתיקון כל סוגי המזגנים, ועל העבודה תקבלו אחריות בין חצי שנה לשנה, תלוי בסוג העבודה. האחריות כוללת את החלקים התקולים ואת עבודת התיקון.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.