תיקון נזילה בשתי ניאגרות סמויות, החלפת צינור ושני אטמים.
חוות דעת:
הוא העביר אותי למישהו אחר, הכל היה אחלה והייתי מרוצה מהשירות מאוד. הוא הסביר בפירוט על העבודה, על המחירים, הוא היה מאוד אדיב ונתן טיפים לפעם הבאה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלומי מכלוף, חריש.
משוב: 26/03/2023
תיאור השירות:
החלפת מערבל בדוד שמש.
חוות דעת:
האמת שקראתי לו לתקלה שחשבתי שיש והוא מיד עלה על זה שזה משהו אחר. הוא היה מקצועי ומהיר בשירות. אני ממש הייתי מרוצה ממנו והמחיר גם היה סביר, בעיני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חן סיטבון, חריש.
משוב: 08/02/2023
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור ראשי.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. הגיע בזמן, עשה עבודה מצוינת, היה מאוד ידידותי, גם כשהיה איזשהו בלת"ם הוא לא התרגש וכיף להתנהל מולו. הוא ממש מקצועי והדירוג שלו בהחלט משקף!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יאיר א. חריש.
משוב: 17/12/2021
תיאור השירות:
התקנת ברז מטבח.
חוות דעת:
השירות של קובי היה מצוין. עבד מקצועי ונקי. הגיע בזמן, היה שירותי ואדיב. המחיר היה קצת יקר בעייני אבל באופן כללי עשה עבודה טובה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
ישראל אבי, חריש.
משוב: 06/10/2021
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בקו מרכזי של מטבח.
חוות דעת:
אחלה בחור, הגיע בזמן, היה נחמד ונתן שירות טוב. גבה מחיר טוב. הכל 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אדיר רון, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 29/09/2021
תיאור השירות:
החלפת ברז למכונת כביסה, התקנת סיפון בכיור שירותים ופתיחת סתימה בקו ביוב של שירותים.
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אייל שי, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 07/03/2021
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הגיע בזמן שקבענו ועשה את העבודה במהירות, המחיר שלקח היה הוגן והשירות שלו היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דני שופן, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 11/11/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הגיע ממש מהר וגם עשה משהו מעבר ללא תשלום נוסף. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תומר קציר, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 06/11/2018
תיאור השירות:
החלפת צינור בכיור בעקבות נזילה.
חוות דעת:
היה טוב מאד. הוא רציני, הגיע בזמן והתנהל בצורה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מקסים מ. קרית טבעון.
משוב: 21/04/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
היה סבבה לגמרי! בנוסף הייתה לי נזילה בניאגרה, הוא הציע לי לעשות את זה בעצמי כדי שאחסוך כסף והסביר מה עושים. את כל העבודה עשה במהירות וחיוך. אם אצטרך שוב פעם להזמין אינסטלטור, אז אתקשר ישר אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 704 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
לתחום האינסטלציה הגיע קובי אחרי שירות ארוך בקבע – הוא הצטרף תחילה לעסק של בן דודו ואחרי שלמד את העבודה פרס כנפיים לדרך עצמאית.
קובי מספר, ואולי זה נשמע נדוש, אבל הכי הוא אוהב בעבודה זה לעבוד עם אנשים ולתת להם שירות. הוא מעיד כי בתחום האינסטלציה זה מאוד מספק: "לקוח מתקשר אלי בשיא הלחץ, אני מגיע, מתקן ורואה איך ללקוח יורדת אבן מהלב כשהוא רואה שהכול הסתדר".
בשעות הפנאי שלו קובי אוהב לשחק כדורגל: "אני בתפקיד שוער באופן קבוע, כשהיה יותר זמן הייתי משחק בליגה א' וב', והיום כשיש פחות זמן אני חלק מליגה למקומות עבודה". כנראה שאם קובי לא היה בתחום האינסטלציה הוא היה ממשיך להיות שוער מקצועי ☺
סיפור מלקוח שזכור לקובי במיוחד היה כשהגיע לאחרונה ללקוח שהייתה לו סתימה. "בזמן שאני מתחיל לעבוד הלקוח מספר לי כדרך אגב שנעלם לו התוכי לפני כשבוע...לא ממש התייחסתי לזה עד שהוצאתי מהצנרת ערמה של נוצות ירוקות"...לפחות הלקוח זכה לפרידה ראויה.
את ההכשרה שלו בתחום קיבל מבן הדוד שלו, אחרי שעבד איתו בעסקי האינסטלציה במשך שנתיים.
תחומי התמחות:
:: פתיחת סתימות
:: החלפות צנרת
:: הרכבה של כלים סניטרים
:: צילום המצלמה תרמית
:: הרכבת דודי שמש
:: תיקון דודי שמש
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.