השירות היה מעולה! הוא חזר שוב ושוב עד שהצליח לפתור את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נאורה יערי, רמלה.
משוב: 26/09/2023
תיאור השירות:
הדברה כללית בדירת ארבעה חדרים.
חוות דעת:
הוא עשה דברים שלא היה חייב לעשות והעבודה הייתה ממש טובה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שחר מסילתי, לוד.
משוב: 18/01/2023
תיאור השירות:
הדברה נגד חולדות בבית פרטי בעל ארבעה חדרים כולל חצר ובורות ביוב.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע בזמן, היה בחור מאוד נחמד ונתן חווית שירות, באמת! אחלה בן אדם וכל הכבוד לו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכל גורדון, לוד.
משוב: 16/01/2023
תיאור השירות:
הדברה נגד ג’וקים בדירה.
חוות דעת:
היה מושלם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
אברהם ד. לוד.
משוב: 19/12/2022
תיאור השירות:
הדברה לעכברים.
חוות דעת:
פשוט היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורי לוי, לוד.
משוב: 13/12/2022
תיאור השירות:
הדברה נגד תיקנים גרמניים בדירה בת שלושה חדרים.
חוות דעת:
הוא היה מדהים ומקסים ממש, עשר מעשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ענהאל כהן, לוד.
משוב: 29/11/2022
תיאור השירות:
הדברה נגד נמלים בדירת 4 חדרים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא הסביר ואפשר לפנות אליו, הכלה היה בצורה נעימה וטובה. הוא חזר אחרי להסביר מה לעשות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניסן ז. רמלה.
משוב: 05/09/2022
תיאור השירות:
הדברה נגד תיקנים גרמניים וג'וקים בדירת 3 חדרים.
חוות דעת:
עוזי בן אדם מאוד מדהים, הוא היה מקצועי, שירותי, עשה עבודה מצוינת והתרשמתי לטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסף ברונפלד, לוד.
משוב: 23/06/2022
תיאור השירות:
הדברה נגד ג'וקים בדירת שלושה חדרים ובבורות ביוב.
חוות דעת:
קיבלתי מעוזי שירות מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסנת ראובן, צפריה.
אשרור: 11/06/2022
משוב: 11/04/2022
תיאור השירות:
הדברה נגד מקקים בבית ב2 חדרים, בחצר ובבור ביוב ליד הבית.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה מקצועי מאוד, שירותי וסבלני. הוא עשה מעבר למה שצריך והסביר הכול. המחיר שגבה היה הוגן ממש. הוא דאג וריסס בכל מקום שהיה צריך, הוא אפילו שם מלוכדות למכרסמים בביוב מיוזמתו. הוא פשוט אליפות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 806 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמדביר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של הדברות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 18/11/2029
אודות
עוזי נשוי ואב לארבעה, וכשהוא לא מדביר חרקים הוא בבית עם הילדים או בשיעורי תורה.
את העבודה בהדברות הוא התחיל בהתחלה בתור הכנסה צדדית נוספת, ואז אהב את התחום. "לאט לאט אהבתי את ההדברות ואז נכנסתי לתחום לגמרי. כל החרקים ועולם החי מעניינים אותי. אז התעניינתי, חקרתי, נהניתי מהעבודה."
אחרי שעבד בשתי חברות הדברה גדולות, וצבר לעצמו קהל לקוחות, החליט לפרוש כנפיים ולפתוח עסק בעצמו.
"אני זוכר לקוחה אחת", מספר עוזי, "שהיו לה ג'וקים קטנים שהציקו לה בלי סוף, ואחרי שהיה לה מדביר שלא פתר את הבעיה, אני הגעתי אליה. היא התקשרה אליי אחר כך ולא הפסיקה להודות לי, אמרה לי שעשיתי לה חסד. זה חימם לי את הלב".
בעתיד הוא מקווה להמשיך לגדול ולהתפתח, ולא להפסיק ללמוד. "כמו שהם לומדים איך להיות עמידים בפני החומרים שלנו, ככה אנחנו צריכים ללמוד אותם."
עוזי עובד בהדברות כבר 12 שנה, ומנהל את החברה שלו, המתמחה בכל סוגי ההדברות.
"אני אוהב את הנחת רוח שזה גורם ללקוחות", אומר עוזי. " אני אוהב את התחום, אוהב את המקצוע, ולומד כל הזמן – תמיד יש מה ללמוד".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.