הייתי מאוד מרוצה! נחמן בנאדם מאד נעים ונחמד. הוא הגיע, בדק, הגיש הצעת מחיר מסודרת. יומיים אח"כ הגיע לעשות את העבודה באופן מקצועי וטוב. המחיר היה סביר והוגן להיקף העבודה לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רונן שנהב, מודיעין.
משוב: 19/07/2023
תיאור השירות:
איתור קצר ותיקון חשמלי.
חוות דעת:
הוא מקצועי, מצוין ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורנה לוי, מודיעין.
משוב: 19/03/2023
תיאור השירות:
אספקה והחלפת לוח חשמל בדירת מגורים.
חוות דעת:
נחמן היה בסדר גמור, מאוד מקצועי ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלכס גורליק, מודיעין.
משוב: 13/02/2023
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איטה טלאור, מודיעין.
אשרור: 19/12/2021
משוב: 19/10/2021
תיאור השירות:
התקנת מעקף לבית חכם.
חוות דעת:
היה מקסים! עבודה שדרשה הבנה יותר מהרגיל, הגיע עוד באותו היום וטיפל בזה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהושע מאיירס, מודיעין.
משוב: 27/06/2021
תיאור השירות:
התקנת גופי תאורה, נברשת ומאוורר תקרה בדירה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, היה מקצועי מאוד, עשה עבודה נפלאה והייתי מרוצה מהשירות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גלעד אריאן, תל אביב.
אשרור: 20/02/2025
משוב: 22/12/2024
תיאור השירות:
החלפת מתג של דוד שמש.
חוות דעת:
בסך הכל היה בסדר.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
אליסון צוקרמן, תל אביב.
משוב: 22/01/2025
תיאור השירות:
בדיקת חשמל שגרתית עבור אישור חברת ביטוח.
חוות דעת:
דיבר לעניין, עשה את העבודה מהר ולא התעכב, שלח את האישור על התשלום בזמן והכל היה מעולה ומבחינת המחיר הוא היה לדעתי הוגן יותר מכל בעלי המקצוע האחרים שהשוויתי איתם מחירים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכל לוי, עמינדב.
משוב: 21/01/2025
תיאור השירות:
העתקת שקע תלת-פאזי, כולל תעלת חיווט ובדיקת תקינות.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, אבל ביחס לזמנים שהם עבדו, המחיר היה נראה לי יקר. עשיתי עוד בדיקה עם מישהו אחר על התקנת שקע חדש וההבדל בעיניי היה גדול.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסי גרינבוים, גבעת שמואל.
משוב: 19/01/2025
תיאור השירות:
תיקון בעיות של נפילות חשמל.
חוות דעת:
השירות היה ארוך ונמשך כשבוע. הרגשתי שהוא היה אובססיבי כל הזמן על הכסף, דרש עבור כל ביקור של המשך העבודה כסף שזה ממש לא הגיוני בעיניי, כי הוא לא סיים את העבודה ביום אחד. רק על הביקורים של המשך העבודה זה סכום גדול.
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2027
התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי EVEDGE
בתוקף עד
אודות
נחמן, בעל העסק, מספר: "אני חשמלאי בזכות אשתי, היא שלחה אותי לעשות תעודת חשמלאי מוסמך ושמעתי בקולה. ברוך השם אני עוסק בתחום שאני מאוד אוהב ונהנה בעבודה. אני מבין ומכיר את הצורך בשירות איכותי ומקצועי ולכן בשבילי הכל חשוב בעבודה - חשוב שיהיה רכב מסודר, חשוב שיהיה מלאי רכב מסודר, חשוב שיהיו לי את הכלים הנדרשים, חשוב שתהיה לי את האפשרות לבצע מגוון רחב של עבודות, אפילו במספר כתובות, בלי צורך לעצור בחנות לקנות איזשהו רכיב. לא תמיד הכל הולך חלק אבל לא בושה לנסות. בקיצור זה אני, חשמלאי, מוסמך, מסור, ואשמח לעזור בכל מה שצריך".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.