עזרא היה מצוין! הוא הגיע בזמן, עשה את העבודה כמו שצריך ואנחנו מאוד מרוצים ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אפרת י. תל אביב.
משוב: 04/04/2024
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד משולב מחברת הרקולס.
חוות דעת:
הוא היה זמין, אני לא יודעת אם המחיר הוגן או לא, אבל התקשורת הייתה טובה ונוחה. החליף גוף חימום בלבד, ללא בדיקה ותיקון החשמל בבית. לשם כך הייתי צריכה להזמין חשמלאי נוסף. בעבר, מומחי דוד שהיו אצלי, בדקו וטיפלו הן בדוד והן בחשמל.
היה בסדר! עזרא היה זמין יחסית, קבענו יום למחרת והוא טיפל בתקלה. המחיר שלו לא היה זול בעיניי אבל גם לא יקר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
רות ר. תל אביב.
משוב: 06/02/2024
תיאור השירות:
חיזוק ותיקון חיבורים של שעון שבת לדוד.
חוות דעת:
הוא היה באמת מצוין! הוא הגיע ביום שאמר, אמנם הוא אמר שיגיע ב11 והגיע ב1 אבל העיקר שהגיע. הייתי מרוצה מהעבודה שלו ולדעתי הוא גם לקח סך הכל מחיר הוגן. היה הגון ביותר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גבי בושי, תל אביב.
משוב: 05/02/2024
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד שמש משולב חשמל.
חוות דעת:
היה מעולה. גם המחיר היה ממש טוב בעיניי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טובה פ. תל אביב.
משוב: 28/01/2024
תיאור השירות:
בדיקת דוד חשמל תקול.
חוות דעת:
היה בסדר גמור.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בני זילברשטיין, תל אביב.
משוב: 15/01/2024
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום וחיבור מפסק לדוד שמש חשמלי מחברת כרומגן.
חוות דעת:
הוא היה סבבה. הוא הגיע צ'יק צ'ק, הסביר טוב מאוד מה צריך לעשות ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1851 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
עזרא התחיל את דרכו בתחום הדודים יחד עם אחיו. אחיו עסק אז בתחום האינסטלציה, ועזרא, שלמד ממנו את העבודה, אהב את העיסוק דווקא בדודי שמש וחשמל והתפתח בכיוון.
"אני משתדל לבצע את העבודה כמו שהייתי עושה אותה בבית שלי", אומר עזרא. "אני משתדל שהיא תהיה כמה יותר מקצועית, חשובה לי מאוד שביעות הרצון של הלקוח ולא רק הפרנסה."
הוא נשוי ואב לארבעה. אישתו תאומה ואחותו תאומה, מה שגרם לו, כנראה, להביא לעולם זוג תאומות. הוא טוען שאף אחד מהארבעה לא מתכוון להמשיך אותו בתחום הדודים.
הוא אוהב ים, בריכה וטיולים בשטח, ומעיד על עצמו שאם הוא לא היה בתחום הדודים, הוא כנראה היה סופר – הוא עסק בכתיבה מגיל קטן, אבל טוען ש "עברו הימים."
והשאיפות שלו לעתיד? "השאיפה היא לשמור על הלקוחות שלי ולהישאר במה שיש לי, לא מעבר לזה. לשמור על הקיים. אני מרוצה מהמקום שלי, כיף לי ואני אוהב את העבודה. אני אומר תודה לאלוהים כל יום."
עזרא עוסק בתחום דודי השמש והחשמל כבר 30 (!) שנה, ומנהל בגאווה את החברה שלו.
במקצוע שלו הוא מסופק מהעבודה עם הלקוחות. "אני אוהב לצאת מבית של לקוח אחרי שהוא מרוצה ושבע רצון. אני משתדל גם להתקשר יום או יומיים אחרי העבודה כדי לוודא שהכל בסדר. אנשים משלמים לי אז אני מרגיש מחויב אליהם, אני לא יכול לעשות חצי עבודה וללכת."
תחומי ההתמחות:
:: התקנת דודי שמש
:: התקנת דודי חשמל
:: תיקון והתקנת מערכות סולאריות
:: תיקון דודי שמש וקולטים
:: תיקון בוילר
בחברה של עזרא מעניקים שירות בתחום דודי השמש והחשמל, ועל כל עבודה ישנה אחריות.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.