החלפת תרמוסטט בדוד שמש מחברת ראנד בנפח של 450 ליטרים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עופר סלע, רמת השרון.
משוב: 23/11/2022
תיאור השירות:
תיקון נזילה בדוד חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, עשה עבודה טובה והגיע בזמן כמו שהבטיח. שלח תמונות והמחיר היה בסדר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רז לוי, רמת השרון.
משוב: 14/09/2022
תיאור השירות:
הוצאת פילטר מדוד חשמל של חברת כרומגן.
חוות דעת:
הוא איש מקצוע מצוין, אמין והמחיר סביר בעיניי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ערן ג. רמת השרון.
משוב: 22/03/2022
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום שהיה מלא אבנית וקיצר.
חוות דעת:
היה מצוין! אני מאוד מרוצה! עזרא הגיע בזמן שקבענו, החליף את גוף החימום ובדק שהמים מתחממים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דפנה שלם, הרצליה.
משוב: 09/02/2022
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תמר בן שאול, רמת השרון.
משוב: 25/08/2021
תיאור השירות:
תיקון דוד חשמל.
חוות דעת:
הוא הפנה אותי לבעל מקצוע בשם חיים והוא היה ממש בסדר. לא הייתי נוכחת אבל הוא דאג לשלוח לי תמונה של החלקים שהחליף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דן לפיד, רמת השרון.
משוב: 04/08/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד מקצר.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, עשה עבודה טובה מאוד! חד משמעית מגיע לו 10 בכל הפרמטרים שיש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוני אורן, הרצליה.
משוב: 19/03/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמל.
חוות דעת:
הוא היה נחמד ואדיב, מקצועי מאוד, עבד מהר, מחיר היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורי ל. רמת השרון.
משוב: 20/02/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום.
חוות דעת:
מצוין! שירות מעולה! הגיע תוך שעה, אלוף!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1851 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
עזרא התחיל את דרכו בתחום הדודים יחד עם אחיו. אחיו עסק אז בתחום האינסטלציה, ועזרא, שלמד ממנו את העבודה, אהב את העיסוק דווקא בדודי שמש וחשמל והתפתח בכיוון.
"אני משתדל לבצע את העבודה כמו שהייתי עושה אותה בבית שלי", אומר עזרא. "אני משתדל שהיא תהיה כמה יותר מקצועית, חשובה לי מאוד שביעות הרצון של הלקוח ולא רק הפרנסה."
הוא נשוי ואב לארבעה. אישתו תאומה ואחותו תאומה, מה שגרם לו, כנראה, להביא לעולם זוג תאומות. הוא טוען שאף אחד מהארבעה לא מתכוון להמשיך אותו בתחום הדודים.
הוא אוהב ים, בריכה וטיולים בשטח, ומעיד על עצמו שאם הוא לא היה בתחום הדודים, הוא כנראה היה סופר – הוא עסק בכתיבה מגיל קטן, אבל טוען ש "עברו הימים."
והשאיפות שלו לעתיד? "השאיפה היא לשמור על הלקוחות שלי ולהישאר במה שיש לי, לא מעבר לזה. לשמור על הקיים. אני מרוצה מהמקום שלי, כיף לי ואני אוהב את העבודה. אני אומר תודה לאלוהים כל יום."
עזרא עוסק בתחום דודי השמש והחשמל כבר 30 (!) שנה, ומנהל בגאווה את החברה שלו.
במקצוע שלו הוא מסופק מהעבודה עם הלקוחות. "אני אוהב לצאת מבית של לקוח אחרי שהוא מרוצה ושבע רצון. אני משתדל גם להתקשר יום או יומיים אחרי העבודה כדי לוודא שהכל בסדר. אנשים משלמים לי אז אני מרגיש מחויב אליהם, אני לא יכול לעשות חצי עבודה וללכת."
תחומי ההתמחות:
:: התקנת דודי שמש
:: התקנת דודי חשמל
:: תיקון והתקנת מערכות סולאריות
:: תיקון דודי שמש וקולטים
:: תיקון בוילר
בחברה של עזרא מעניקים שירות בתחום דודי השמש והחשמל, ועל כל עבודה ישנה אחריות.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.