ניסים היה בסדר גמור, עשה את העבודה כמו שצריך ועבד על המכונה הרבה זמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמיר לוי, רעננה.
אשרור: 21/06/2024
משוב: 07/12/2023
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה סימנס ופתיחת סתימה במסנן.
חוות דעת:
היה מקצועי ואדיב מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהודה עמר, רעננה.
משוב: 09/06/2024
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
רק מחמאות! הגיע בזמן, עלה על התקלה מהר וטיפל בה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יניר שניידר, הוד השרון.
אשרור: 07/06/2024
משוב: 29/08/2023
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
8
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גילי יצחקי, רעננה.
משוב: 06/06/2024
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה מעולה, ממש טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
משה שלו, כפר סבא.
אשרור: 05/06/2024
משוב: 17/08/2023
תיאור השירות:
בדיקת מקררת של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
ניסים מקצועי והגון. הוא הגיע אלי תוך שעה, אבחן את התקלה והיה מספיק הגון להגיד שהתיקון יעלה הרבה כסף ועדיף להחליף מקרר, אני מעריך את זה שהיה הגון מספיק להגיד את זה. אלוף ממש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שירה אריאל, רעננה.
משוב: 05/06/2024
תיאור השירות:
שירות למקרר מחברת האייר.
חוות דעת:
הכל היה מאה אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נילי יובל, כפר סבא.
אשרור: 03/06/2024
משוב: 04/10/2023
תיאור השירות:
ביקור לצורך בדיקת תקלה במקרר.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
שמחה קוברט, רעננה.
אשרור: 02/06/2024
משוב: 28/08/2023
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום במכונת הכביסה.
חוות דעת:
מקצועי ואדיב איתר ותיקן את הבעיה במהירות וביעילות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אנג׳לה עיאוני, רעננה.
משוב: 31/05/2024
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לתקלה במקרר.
חוות דעת:
היה נהדר! פניתי אליו בווצאפ, צילמתי את המסך של המקרר. שלח לי פתרון בהודעה והבעיה טופלה מיידית. פשוט מדהים.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2266 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
קירור ומיזוג אויר
מוצרי חשמל ביתיים
אודות
ניסים תמיד הבין שהצד הטכני זה הצד החזק שלו, אבל חיפש את המקום שיעשה לו טוב. רק כשהוא הגיע לתחום של תיקון מוצרי חשמל – הוא הבין שזה מה שהוא צריך לעשות בחיים.
"אני מקבל המון סיפוק ברגע שאני מצליח לפתור תקלה, זה נותן לי מוטיבציה. בתחום הזה צריך גם לצאת מהקופסה, למצוא פיתרון יצירתי ולא ישר להחליף חלקים. אני משלב בין היצירתי לטכני והתחום הזה עושה לי טוב. לכל בנאדם יש משהו שהוא אוהב רק צריך למצוא אותו- אני מצאתי."
הוא גר בקיבוץ, נשוי ואב לארבעה – כולם בנים אם שאלתם, ומגדל כלב. כשהוא לא מתקן מוצרי חשמל הוא מטייל עם המשפחה, או עסוק בפירוק והרכבה. "אני לוקח את החלקים שהלקוחות זורקים, ותוך כדי פירוק שלהם מנסה ללמוד עליהם עוד."
אם הוא לא היה טכנאי מוצרי חשמל, הוא טוען שככל הנראה היה צורף. אבל אנחנו אומרים – סוס מנצח לא מחליפים
ניסים הוא טכנאי מוצרי חשמל, ומנהל בגאווה את העסק שלו, שאותו הקים אחרי שהבין שהייעוד שלו זה להיות עצמאי.
"הקשר עם הלקוחות מאוד חשוב לי. הרבה פעמים אני מנסה לתת ללקוחות מענה בטלפון, כדי לחסוך להם את ההגעה שלי. ככה הלקוח גם מקבל מענה ויחס טוב, וגם יוצא מרוצה."
יש לו תעודת טכנאי ותעודת מנהל עבודה בכיר, והוא מחפש ללמוד ולהתפתח כל הזמן. "השאיפה שלי היא להתקדם כמה שיותר וליצור לעצמי קהל לקוחות. הטכנולוגיה כל הזמן מתפתחת, ואני אוהב ללמוד דברים חדשים."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מקררים
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
:: תיקון מדיחי כלים
:: תיקון מייבשי כביסה
בעסק של ניסים מתמחים בתיקון מוצרי חשמל במגוון רב של דגמים וחברות, ועל כל עבודה ניתנת אחריות.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.