הוא היה מאוד נחמד, קצת איחר מהזמן שקבענו והגיע פעמיים בגלל שהשעון הראשון שהחליף שלא עבד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
אבי בן נון, יבנה.
אשרור: 29/05/2024
משוב: 29/01/2024
תיאור השירות:
התקנת עמדת טעינה לרכב מחברת טסלה.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור אני מרוצה מהשירות, מהאמינות, מהזמנים ומה שהוא אמר הוא עשה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דידי אלמוג, נס ציונה.
משוב: 27/05/2024
תיאור השירות:
החלפת תקע חסין מים.
חוות דעת:
סך הכל היה טוב מאוד, בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
הדס גרשון, רחובות.
אשרור: 17/05/2024
משוב: 16/01/2024
תיאור השירות:
התקנת שני גופי תאורה צמודי תקרה.
חוות דעת:
מקצועיים, אדיבים, סידרו וניקו אחרי ההתקנה שזה מאוד נדיר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלעד גבאי, רחובות.
אשרור: 08/05/2024
משוב: 13/07/2023
תיאור השירות:
החלפת מתג תאורה.
חוות דעת:
היה עשר, ממש מאה אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חי צבר, יבנה.
אשרור: 14/02/2024
משוב: 19/07/2023
תיאור השירות:
בדיקת לוח חשמל.
חוות דעת:
היה מעולה! חשמלאי שעבד אצלי לפני הרצל אמר שצריך להחליף את לוח החשמל ושלח הצעת מחיר ׳מפוצצת׳. הזמנתי את הרצל להצעת מחיר נוספת. בדק את לוח החשמל ואמר שמצבו טוב ואין צורך להחליפו
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שחר ל. יבנה.
אשרור: 10/02/2024
משוב: 22/08/2023
תיאור השירות:
תיקון קצר.
חוות דעת:
מצוין! שירות מעולה! היה פחת שקופץ, בוצע בדיקה מקיפה לכל מערכת החשמל עד שאותרה התקלה, מחיר הוגן, מקצועים ושירותים. תודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רון טל, מזכרת בתיה.
משוב: 08/02/2024
תיאור השירות:
תיקון קצר.
חוות דעת:
מקצועי, אמין, מסודר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 844 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2025
אודות
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 40 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום. בנו גבי התלבט האם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק, אך בסוף החליט להצטרף לאביו, וכבר 9 שנים שהם עובדים ביחד.
"אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי. "זה תחום מאוד רחב, ואני אוהב ללמוד כל הזמן ולחקור דברים חדשים".
הרצל נשוי כבר 34 שנה. וגבי? כרגע הוא רווק, אך לא לאורך זמן, בקרוב מאוד גם הוא מתחתן.
בעתיד הם היו רוצים להמשיך עם העסק שלהם, להגדיל אותו ולהרחיב את קהל הלקוחות.
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 41 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום החשמל. בנו גבי התלבט אם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק. לבסוף החליט להצטרף לאביו לפני כ 11 שנים. גבי החל ללמוד הנדסאות חשמל וסיים בהצלחה. "אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי, "זהו תחום מאוד רחב ואני למד וחוקר דברים חדשים כל הזמן."
הרצל נשוי 36 שנים, וגבי נשוי מזה שנה. בעתיד הם מעוניינים להמשיך להגדיל את העסק ולהרחיב את קהל הלקוחות.
"אנחנו עסק משפחתי וחשוב לנו להיות ישרים עם הלקוחות שלנו ולתת שרות ומענה לכל תקלה במחירים הוגנים לכל הצדדים".
בעבר גרו הרצל וגבי בארה"ב וחזרו ארצה לפני כ 24 שנים. הם מספרים שאחד הדברים שהכי מאתגרים אותם הוא מציאת תקלות מסובכות. "יש גורמים רבים שעלולים להפתיע, כמו תקלה קטנה שמסתבכת, אבל האתגר הוא תמיד מציאת הפיתרון".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.