קודם כל דיברתי טלפונית עם בחור שעובד אצלו והשיחה הייתה מקצועית, ברמה גבוהה והוא נתן לי הסבר מה הוא הולך לעשות, כמה זה יעלה, כמה זמן זה ייקח וממש לגבי כל התהליך. הוא עשה עבודה יסודית ואם יהיה צורך אני אחזור אליו להמשך תהליך. מאוד נהניתי מהשירות שלו, הוא אדיב, עדין, מדבר בצורה פתוחה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלון ב. נהריה.
משוב: 11/11/2024
תיאור השירות:
תיקון מיזוג.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
דב שיוביץ, חיפה.
משוב: 06/11/2024
תיאור השירות:
החלפת שסתום במזגן והחלפת זרוע במכסה מנוע ברכב מסוג פולקסווגן שטח שנתון 2008.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, התרשמתי מהמקצועיות, העבודה הזריזה והנקייה שלהם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לוטם א. חיפה.
משוב: 27/10/2024
תיאור השירות:
טיפול 10,000 לרכב מסוג מיצובישי לנסר.
חוות דעת:
הוא היה מושלם ממש, אהבנו אותו וחזרנו אליו עוד פעם אחרי זה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שמוליק גלעד, קרית ים.
אשרור: 27/10/2024
משוב: 13/08/2023
תיאור השירות:
תיקון מזגן בסובארו xv.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! נאסר איש מקצוע מעולה, אבחן את הבעיה מיד, תוך מתן הסבר מה צריך להחליף. פתר את התקלה תוך זמן קצר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעקב רחמימוב, חיפה.
אשרור: 27/10/2024
משוב: 06/06/2024
תיאור השירות:
החלפת מצבר של חברת בוש לרכב מסוג טויוטה יאריס שנתון 2004.
חוות דעת:
קצת היה יקר, חוץ מזה היה אחלה שירות וחוויה טובה. נראה מקום רציני, נקי ומסודר, היה סבבה לגמרי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעל כהן, חיפה.
אשרור: 27/10/2024
משוב: 28/07/2024
תיאור השירות:
החלפת ידית אורות תקולה.
חוות דעת:
היה מושלם! במוסך הקבוע שלי יכלו להציע לי רק ידית חדשה בעלות מאוד גבוהה. במוסך נאסר מיד מצאו ידית משומשת תקינה, בחצי מחיר, הזמינו אותה והיא הגיעה ביום למחרת. התיקון נעשה במהירות ומקצועיות. בנוסף גם החליפו בוכנות של תא מטען. המחיר היה הוגן, התרשמתי מאוד מהיחס האדיב, מההוגנות, השקיפות והאנרגיות הטובות. ללא ספק אחזור שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זיו מור, קרית אונו.
אשרור: 25/10/2024
משוב: 16/08/2023
תיאור השירות:
תיקון שקע של תאורת דרך.
חוות דעת:
היה מ-ע-ו-ל-ה! הייתי מרוצה מהכל! מקצועי, נעים, גלוי והוגן. ביצוע ברמה גבוהה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 450 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רכב רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מיזוג אוויר וחשמל לרכב. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אוטוטק רכב קל
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
שאלות ותשובות עם נאסר
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.