פעם שניה שאני מגיע אל נאסר דרך מידרג ואני מרוצה מאוד. אני לא זוכר כמה שילמתי, אני זוכר שהמחיר היה הוגן, שהייתי מרוצה ממנו ושהוא היה בטווח המחירים שצריך להיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניר ח. חיפה.
משוב: 19/09/2024
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 10,000 והחלפת 2 רפידות של הבלמים הקדמיים במיצובישי לנסר 2011.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה!
נאסר וכל צוות העובדים אלופים!!
קיבלתי הסברים מא' ועד ת' ונאסר הראה לי את החלקים שהחליפו. הייתי מאוד מאוד מרוצה מהכל ואחזור לשם בטוח! :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רונן דיויד, קרית אתא.
אשרור: 15/09/2024
משוב: 02/06/2024
תיאור השירות:
טיפול 10000 לרכב מסוג מאזדה CX-5.
חוות דעת:
הוא מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהושוע בטנקורט, ראש העין.
אשרור: 13/09/2024
משוב: 15/05/2024
תיאור השירות:
טיפול 15 אלף לרכב מסוג סקודה פאביה.
חוות דעת:
מעולה, אחלה שירות ואחלה בחור. איחרתי לו קצת והוא היה סבלני ולא סגר את המוסך וחיכה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אליה א. חיפה.
משוב: 04/09/2024
תיאור השירות:
תיקון נורות ברכב.
חוות דעת:
היה מצוין! הייתה בעיה שחלק מהנורות ברכב לא נדלקו, ולעיתים הפעלה של אור אחד, למשל ברקס, כיבתה אורות אחרים.
נאסר תיקן את הבעיה בנעימות, גבה סכום מאוד נמוך והשאיר חוויה נעימה. עוד אחזור לפה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעקב סולומון, קרית אתא.
אשרור: 03/09/2024
משוב: 05/06/2024
תיאור השירות:
טיפול קטן לרכב.
חוות דעת:
היה מדוייק ומאוד מקצועי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
פליקס לאיבסקי, קרית אתא.
משוב: 19/08/2024
תיאור השירות:
החלפת קלאץ''.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאור קליימן, תל אביב.
אשרור: 19/08/2024
משוב: 17/03/2024
תיאור השירות:
טיפול תקופתי אחרי 10,000 קמ' לפולקסווגן גולף 2018. הטיפול כלל החלפת פילטרים, מסננים ומילוי נוזלים כמו שמן מנוע וכו'.
חוות דעת:
נאסר היה מקסים, עמד בזמנים ואפילו הקדים. יצאנו בתחושה שהיינו בידיים טובות וכל התהליך היה שקוף וברור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1082 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
DIPLOMA
הסמכה משנת 1974
העסק הנבחר משנת 1996
דיאגנוסטיקה למערכות הרכב
קידום הבטיחות והבריאות במקומות העבודה
DIPLOMA - תעודת אומן - אוטוטק
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.