תיקון מזגן, מילוי גז והחלפת מדחס ברכב סיטרואן אליזה שנתון 2014.
חוות דעת:
היה בסדר, הוא מעולה. עמד במה שאמר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גדי עבו, קרית אתא.
אשרור: 25/09/2024
משוב: 26/05/2024
תיאור השירות:
מילוי גז עבור מזגן ברכב מסוג פורד פוקוס.
חוות דעת:
השירות היה בסדר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יבגני יבגני, חיפה.
משוב: 17/09/2024
תיאור השירות:
תיקון חלונות חשמליים.
חוות דעת:
השירות מהיר, אבל בעיניי יקר ולא כל כך איכותי. מהר ויחסית מנומס. גילו את הבעיה, אבל התיקון בוצע בצורה כל כך גרועה שאצטרך לעשות זאת מחדש בעצמי.
איכות
6
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
7
כללי
דור ישראל, קרית ים.
אשרור: 16/09/2024
משוב: 18/06/2024
תיאור השירות:
החלפת נורות באוטו.
חוות דעת:
היה מקסים! בעל מקצוע מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיא דביר, חיפה.
משוב: 15/09/2024
תיאור השירות:
החלפת מאוורר פנימי ותיקון מזגן ברכב מסוג רנו פלואנס שנת 2011.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
אורי איזן, קרית טבעון.
אשרור: 28/08/2024
משוב: 26/03/2024
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 90000 ק"מ.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יונת חן, חיפה.
אשרור: 26/08/2024
משוב: 06/08/2023
תיאור השירות:
תיקון מיזוג כולל תיקון דליפה, החלפת טבעות ומילוי גז.
חוות דעת:
נאסר מקצועי אדיב וסבלני. מסביר ומראה בדיוק מה הבעיה, ונותן פירוט מחיר מסודר. מומלץ!!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זאב טאוב, כרמיאל.
אשרור: 21/08/2024
משוב: 22/05/2024
תיאור השירות:
מילוי גז והחלפת נורה.
חוות דעת:
הסביר מה כדאי לי לעשות כרגע והטיפול היה מהיר ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלמה כ. חיפה.
אשרור: 20/08/2024
משוב: 19/05/2024
תיאור השירות:
החלפת מדחס ברכב מסוג פג'ו.
חוות דעת:
היה מצוין. נראה רציני ועד כה התיקון עושה רושם שהכל טוב.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
שאדי שמאס, פסוטה.
אשרור: 18/08/2024
משוב: 20/05/2024
תיאור השירות:
תיקון מזגן ברכב מסוג סקודה אוקטביה שנתון 2011.
חוות דעת:
חווית שירות מעולה. הוא היה מקצועי, מהיר והכי חשוב אמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 443 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רכב רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מיזוג אוויר וחשמל לרכב. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אוטוטק רכב קל
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
שאלות ותשובות עם נאסר
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.