החלפת מאוור מנוע ברכב מסוג ניסאן אקס טרייל שנתון 2018.
חוות דעת:
היה מצוין. התיקון היה במחיר סביר בעייני, החלק היה מקורי, המוסך היה נקי והשירות היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
כרמית ר. זכרון יעקב.
אשרור: 20/06/2022
משוב: 17/02/2022
תיאור השירות:
טיפול בלמים (החלפת צלחות ורפידות) בניסן קשקאי.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אהרון ש. זכרון יעקב.
משוב: 10/02/2019
תיאור השירות:
תיקון מגן תחתון לרכב מסוג יונדאי סונטה 2015.
חוות דעת:
נאסר היה עשר! הוא היה מאד אדיב, עבד מהר, תיקן צ'יק צ'אק את הבעיה וגבה מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נמרוד דותן, זכרון יעקב.
אשרור: 07/02/2017
משוב: 07/11/2016
תיאור השירות:
בדיקת חורף לרכב מסוג הונדה סיויק.
חוות דעת:
הוא היה מעולה. מדהים. עמד בזמנים. היה קודם כל בן אדם. איש מאוד מאוד אדיב. מאוד מקצועי. מאוד אכפתי. חייב אותי בפחות כסף ממה שהוא אמר בהתחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אפי הירש, קרית ביאליק.
משוב: 28/06/2024
תיאור השירות:
טיפול שנתי לרכב של חברת מיצובישי מסוג ספייס סטאר.
חוות דעת:
פעם שניה שאני מגיע אל נאסר דרך מידרג ואני מרוצה מאוד. אני לא זוכר כמה שילמתי, אני זוכר שהמחיר היה הוגן, שהייתי מרוצה ממנו ושהוא היה בטווח המחירים שצריך להיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רן בן יצחק, חיפה.
אשרור: 24/06/2024
משוב: 22/10/2023
תיאור השירות:
שיפוץ מנוע לרכב מסוג פיג'ו 308.
חוות דעת:
נאסר היה עשר! מהרגע הראשון שפנינו אליו הוא היה מאוד הוגן, מקצועי ואמין. כל דבר שהבטיח עמד בו עד המילה האחרונה, ולאורך כל הדרך הוא עדכן אותנו בכל מה שעושה בשביל לקבל אישור. מרוצים מאד שהגענו אליו דרך מידרג, וממליצים עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמינדב ויס, חיפה.
אשרור: 14/06/2024
משוב: 29/01/2024
תיאור השירות:
טיפול 45 אלף ברכב מסוג מאזדה 5 שנתון 2022.
חוות דעת:
הוא בן אדם נחמד ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ערן גולני, רמת ישי.
משוב: 10/06/2024
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב מסוג טויטה יאריס שנתון 2021.
חוות דעת:
השירות שלו מעולה, הוא היה הגון ולקח מחיר הוגן לדעתי. הוא מקצועי, מסודר ונקי.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
יוחאי שחר, חיפה.
משוב: 09/06/2024
תיאור השירות:
טיפול שגרתי ותיקון תקלה באטם מכסה שסתומים ברכב מסוג סוזוקי סוויפט שנתון 2008.
חוות דעת:
הוא מקצועי ונעים, היה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מקסים פרלוב, חיפה.
משוב: 09/06/2024
תיאור השירות:
תיקון רכב מסוג שברולט ספארק שנתון 2014 במוסך.
חוות דעת:
הכל היה סבבה, בסדר וטוב! הוא עשה את זה די מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1064 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
DIPLOMA
הסמכה משנת 1974
העסק הנבחר משנת 1996
דיאגנוסטיקה למערכות הרכב
קידום הבטיחות והבריאות במקומות העבודה
DIPLOMA - תעודת אומן - אוטוטק
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
שאלות ותשובות עם נאסר
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.