היה מצויין! אדיב, נחמד ומקצועי. היה צריך להחליף את צינור כניסת המים ואת צינור השרשורי לאסלה. התברר כי ישנה סתימה בניקוז השירותים, והאינסטלטור הנ״ל תיקן את שלושת הבעיות בערב. למחרת התברר כי הסתימה עדיין קיימת, ונמצאת בקרקעית הבניין, ולא בדירה עצמה. האינסטלטור חזר ופתר את הסתימה במשך שלוש שעות ולא ביקש שום תשלום נוסף עבור השעות הנוספות שעבד לשם פתירת הסתימה. אינסטלטור מסור ואיכפתי שאין כמותו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלומי ל. ירושלים.
משוב: 03/09/2018
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוני פירר, ירושלים.
משוב: 18/07/2018
תיאור השירות:
ניתוק שיבר ראשי.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא בא בזמן והיה נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יונתן פ. חיפה.
אשרור: 28/06/2024
משוב: 28/01/2024
תיאור השירות:
התקנת ברז בכיור במטבח.
חוות דעת:
הוא היה מעולה ותותח על. אני מרוצה ממש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איגור ינקלביץ, קרית ביאליק.
אשרור: 27/06/2024
משוב: 01/01/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור מים בקיר.
חוות דעת:
הוא היה סבבה ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ברק פורת, חיפה.
אשרור: 26/06/2024
משוב: 28/01/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה ביוב.
חוות דעת:
מאוד זמין והמחיר שלו היה מאוד הגון לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צחי נתיב, חיפה.
אשרור: 25/06/2024
משוב: 03/04/2023
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בבריכת ביוב.
חוות דעת:
סך הכל היה בסדר, ואני מרוצה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
יוסי לב קורן, קרית מוצקין.
משוב: 19/06/2024
תיאור השירות:
שחרור סתימה.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 670 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
לתחום האינסטלציה הגיע קובי אחרי שירות ארוך בקבע – הוא הצטרף תחילה לעסק של בן דודו ואחרי שלמד את העבודה פרס כנפיים לדרך עצמאית.
קובי מספר, ואולי זה נשמע נדוש, אבל הכי הוא אוהב בעבודה זה לעבוד עם אנשים ולתת להם שירות. הוא מעיד כי בתחום האינסטלציה זה מאוד מספק: "לקוח מתקשר אלי בשיא הלחץ, אני מגיע, מתקן ורואה איך ללקוח יורדת אבן מהלב כשהוא רואה שהכול הסתדר".
בשעות הפנאי שלו קובי אוהב לשחק כדורגל: "אני בתפקיד שוער באופן קבוע, כשהיה יותר זמן הייתי משחק בליגה א' וב', והיום כשיש פחות זמן אני חלק מליגה למקומות עבודה". כנראה שאם קובי לא היה בתחום האינסטלציה הוא היה ממשיך להיות שוער מקצועי ☺
סיפור מלקוח שזכור לקובי במיוחד היה כשהגיע לאחרונה ללקוח שהייתה לו סתימה. "בזמן שאני מתחיל לעבוד הלקוח מספר לי כדרך אגב שנעלם לו התוכי לפני כשבוע...לא ממש התייחסתי לזה עד שהוצאתי מהצנרת ערמה של נוצות ירוקות"...לפחות הלקוח זכה לפרידה ראויה.
את ההכשרה שלו בתחום קיבל מבן הדוד שלו, אחרי שעבד איתו בעסקי האינסטלציה במשך שנתיים.
תחומי התמחות:
:: פתיחת סתימות
:: החלפות צנרת
:: הרכבה של כלים סניטרים
:: צילום המצלמה תרמית
:: הרכבת דודי שמש
:: תיקון דודי שמש
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.