היה מדהים! הוא הגיע, זיהה את הבעיה, המליץ על פתרון זמני ועל פתרון לטווח הרחוק. עשינו זאת והבעיה נפתרה ברמה שהיא לא תחזור.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלכס רבינוביץ, קרית ביאליק.
אשרור: 15/11/2024
משוב: 16/09/2024
חוות דעת:
סה"כ היה נחמד ומקצועי. הזמנתי את קובי כי הייתה נזילה מהדוד עקב לחץ מים גבוה והשסתום פורק הלחץ לא היה תקין בעקבות כך. קובי זיהה את הבעיה כמעט מיידית וציין גם שכדאי להחליף את הגוף חימום בדוד כי לא בוצעה בו תחזוקה זמן רב. בסה״כ אני מרוצה מהשירות למרות שלא יכל היה לסדר את הבעיה מיידית וביום אחר שקבענו לא יכל להגיע אז הזמנתי איש מקצוע אחר שיבוא לסדר את הבעיה שאיתר קובי. בסה״כ אין תלונות.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
יובל כהן, תל אביב.
משוב: 12/11/2024
תיאור השירות:
החלפת סיפון מתחת לכיור.
חוות דעת:
קובי היה זמין מיידית. הגיע תוך חצי שעה עם סיפון חדש אחרי ששלחתי לו תמונה של הסיפון שהתפרק וסוג הכיור. היה מאד ידידותי ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתי נצר, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 11/11/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשתי ניאגרות סמויות, החלפת צינור ושני אטמים.
חוות דעת:
הוא העביר אותי למישהו אחר, הכל היה אחלה והייתי מרוצה מהשירות מאוד. הוא הסביר בפירוט על העבודה, על המחירים, הוא היה מאוד אדיב ונתן טיפים לפעם הבאה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ערן איסלר, זכרון יעקב.
משוב: 05/11/2024
תיאור השירות:
בדיקת לחץ מים נמוך.
חוות דעת:
היה אחלה, הוא הגיע בזמן שקבענו, פתר את הבעיה מהר ובמחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי ס. רמת השרון.
משוב: 21/10/2024
תיאור השירות:
החלפת ניאגרה.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 696 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
לתחום האינסטלציה הגיע קובי אחרי שירות ארוך בקבע – הוא הצטרף תחילה לעסק של בן דודו ואחרי שלמד את העבודה פרס כנפיים לדרך עצמאית.
קובי מספר, ואולי זה נשמע נדוש, אבל הכי הוא אוהב בעבודה זה לעבוד עם אנשים ולתת להם שירות. הוא מעיד כי בתחום האינסטלציה זה מאוד מספק: "לקוח מתקשר אלי בשיא הלחץ, אני מגיע, מתקן ורואה איך ללקוח יורדת אבן מהלב כשהוא רואה שהכול הסתדר".
בשעות הפנאי שלו קובי אוהב לשחק כדורגל: "אני בתפקיד שוער באופן קבוע, כשהיה יותר זמן הייתי משחק בליגה א' וב', והיום כשיש פחות זמן אני חלק מליגה למקומות עבודה". כנראה שאם קובי לא היה בתחום האינסטלציה הוא היה ממשיך להיות שוער מקצועי ☺
סיפור מלקוח שזכור לקובי במיוחד היה כשהגיע לאחרונה ללקוח שהייתה לו סתימה. "בזמן שאני מתחיל לעבוד הלקוח מספר לי כדרך אגב שנעלם לו התוכי לפני כשבוע...לא ממש התייחסתי לזה עד שהוצאתי מהצנרת ערמה של נוצות ירוקות"...לפחות הלקוח זכה לפרידה ראויה.
את ההכשרה שלו בתחום קיבל מבן הדוד שלו, אחרי שעבד איתו בעסקי האינסטלציה במשך שנתיים.
תחומי התמחות:
:: פתיחת סתימות
:: החלפות צנרת
:: הרכבה של כלים סניטרים
:: צילום המצלמה תרמית
:: הרכבת דודי שמש
:: תיקון דודי שמש
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.