היו חוטים חשופים מהדירה לדוד החשמלי על הגג וכל פעם שהיה גשם אז הדוד היה מקפיץ את הבית, הוא החליף את כל החוטים ועשה עבודה ממש יפה. בא מיד והוא גם היה מקום ראשון באתר אז היה ברור שהוא יהיה מעולה- דיברתי עם מישהו אחר, לא מהאתר, שרצה מחיר כפול ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורון גולה, רמת גן.
משוב: 14/03/2023
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד שמש.
חוות דעת:
שי היה סבבה, הוא נשמע מקצועי ושלח תמונות תוך כדי העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גל פוירשטיין, רמת גן.
משוב: 22/02/2023
חוות דעת:
היה מעולה, ממש עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יניב דורי, גבעתיים.
משוב: 26/01/2023
תיאור השירות:
אספקת והחלפת צינור ותושבת בדוד חשמל משולב שמש.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, מעולה! הוא אחלה, היה חשד לדוד שהתפוצץ ובסוף יצא שרק היה צריך להחליף כמה חלקים חיצוניים והוא טיפל בזה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דורית לוי, רמת גן.
משוב: 23/01/2023
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמל.
חוות דעת:
הוא מדהים, איש מקצוע ברמות הכי גבוהות! הוא בן אדם נהדר מבחינת האחריות, הדרך שבה הוא עובד, החשיבה וההתחשבות בלקוח. כאדם פשוט תענוג להכיר אותו והוא מומלץ ביותר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עדי כהנר, גבעתיים.
משוב: 22/01/2023
חוות דעת:
היה ממש אחלה! בהחלט נזמין אותו אם תהיה בעיה בעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
Arnon Hod, רמת גן.
משוב: 16/01/2023
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל בדירת מגורים שכלל החלפת מפסק.
חוות דעת:
שי היה מהמם! הוא לא מצא חניה ועקב זאת אני לקחתי את הכלים ועשית את העבודה.
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
לימור אלפלנג, רמת גן.
משוב: 16/01/2023
תיאור השירות:
תיקון צינור.
חוות דעת:
שירות אמין, מהיר, עבד טוב, אובחן את הבעיה ופתר. דוד נוזל, הגיע מיד, ומצא שאין צורך בהחלפת דוד, אלא רק תיקון צינור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיא מצקין, רמת גן.
משוב: 11/01/2023
חוות דעת:
היה מעולה. בא עם חשד לפגם בדוד, גילה שהבעיה היא בחשמל בכלל (בגלל קופסה שהייתה חשופה לפגעי מזג האוויר). היה מקצועי, שקוף, אמין ולחייב בצורה הוגנת וטובה ולא עקץ. תענוג.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 538 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
שי נמצא בתחום הבניין כבר מגיל 15 ומספר שתמיד היה מרותק מהעשייה - "היכולת ליצור כל דבר שעולה על הדמיון פשוט מסב לי עונג בלתי ניתן לתיאור". שי מוסיף שלקוח מרוצה הוא הסיפוק הגדול ביותר שלו, ומה שנותן לו את הכוח להמשיך ולתת שירות בתחום התיקונים והשיפוצים.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.