חיזוק קרשי אסלה ותיקון נזילות ב2 שירותים שכלל החלפת קטע בצינור ראשי בשירותים והחלפת ניאגרה באסלה נוספת.
חוות דעת:
אחלה שירות!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
דור פוסטי, נתניה.
משוב: 28/05/2024
תיאור השירות:
החלפת ברז במטבח.
חוות דעת:
הוא היה מעולה!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
ליאת טביב, נתניה.
משוב: 27/05/2024
תיאור השירות:
אספקה והחלפת מצוף בניאגרה גלויה.
חוות דעת:
בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרון חמו, נתניה.
משוב: 27/05/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה תלויה כולל החלפת מצוף בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
היה אחלה! הוא היה מצוין, אין לי מילים לתאר ואני ממליץ עליו. הוא מקצוען והמחיר היה בעיניי הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נעמי ד. נתניה.
משוב: 01/05/2024
תיאור השירות:
התקנת מטהר מים בדירה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
שניר הגיע בזמן עם כל הכלים, עשה עבודה נקייה ומסודרת והיה אדיב ונחמד. אני אשמור את המספר שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אידה טרסיוק, נתניה.
משוב: 14/11/2023
תיאור השירות:
אספקת צנרת לחיבור כיור והתקנת כיור שירותים.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור! הוא עשה עבודה מצויינת והוא היחיד שנתן לי אחריות על העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרה אדי, נתניה.
משוב: 03/10/2023
תיאור השירות:
החלפת ידית במקלחת.
חוות דעת:
שניר היה עשר! הוא אדם אמין, הגיע בזמן שקבענו והיה הוגן מבחינת המחיר לדעתי. הוא אדם עם ניסיון ובסך הכל היה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסף בן נון, נתניה.
משוב: 03/10/2023
תיאור השירות:
החלפת אסלה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 342 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
שניר מספר שהגיע לתחום האינסטלציה בעקבות שירותו הצבאי בחיל חימוש, שם שימש כטכנאי מיכלי מים. מתברר, שאצל שניר התפוח לא נפל רחוק מהעץ, וגם אחיו נמצא בתחום האינסטלציה "אחרי השירות הצבאי התחלתי לעבוד כ-10 שנים אצל אחי, אחרי שרכשתי מספיק כלים החלטתי לצאת לדרך עצמאית"
אם תשאלו אותו, הוא יעיד שהוא פשוט אוהב הכול במקצוע שלו "אני אוהב להכיר אנשים חדשים ובעיקר לעזור ללקוחות שלי". הוא מספר על מקרה שזכור לו במיוחד במסגרת עבודתו "היה לי לקוח שהגיע אליי דרך ממידרג שהמליץ לו עליי. הוא היה בצרה בגלל נזילה שהייתה לו בדירה שהמקור שלה לא היה ברור. אחרי שחברות הביטוח זרקו אותו אחת לשנייה, הצלחתי לאתר את מקור הנזילה, ועכשיו הוא התפנה לטפל בה"
כששניר לא נמצא בעבודה, הוא מספר שאין לו יותר מדי פנאי לתחביבים הודות לכישרון המיוחד של בתו "יש לי ילדה שחיינית מקצועית שמתחרה באליפות ישראל, אז יוצא שאני נמצא איתה בוינגייט כמה שעות ביום, לוקח ומחזיר אותה בכל פעם". אבל אם תשאלו אותו, הוא ממש לא מתלונן על זה "היא מסבה לי הרבה גאווה"
בעתיד, הוא מספר שהוא שואף להמשיך להתפתח בתחומו "ולהגיע למצב שיש לי מעגל לקוחות יציב וקבוע"
שניר עוסק בתחום האינסטלציה, על כך הוא מספר: "חשוב לי לתת שירות אמין ואיכותי" מספר שניר.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.