קיבלתי שירות טלפוני מעולה לבעיה של סיבובי שעון ללא סיבה. ציין בפניי את כל האפשרויות שניתן להסיק מהם אולי מהם נובע הסיבובי שעון, אחת מהעצות פתרה לי את הבעיה וכרגע אין סיבובי שעון מיותרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חגי אהרוני, לוד.
משוב: 20/06/2022
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה.
חוות דעת:
היה מדהים! הוא מקצועי, אדיב מאוד, זמין והמחיר היה מעולה בעיניי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אייל נחמן, רמלה.
משוב: 05/04/2022
תיאור השירות:
החלפת אינסטלציה שכללה הסרת ריצוף והחזרתו.
חוות דעת:
שגיא היה אחלה! הוא עשה עבודה מקצועית, השתמש בחומרים איכותיים, היה נחמד ושירותי. הוא השאיר כמה שקים עם זבל אחריו שאני הייתי צריך לזרוק אבל חוץ מזה הוא היה בסדר, יצאתי מרוצה והמחיר לדעתי היה הוגן ביחס לשוק. בסך הכל אני מבסוט מהעבודה שלו.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
שבי פלומבו, לוד.
אשרור: 05/01/2022
משוב: 04/11/2021
חוות דעת:
היה מצוין! הייתי מאוד מרוצה! אדם אמין, ישר ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ישראל גלקין, רמלה.
משוב: 19/07/2021
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור ניקוז בתקרה שכלל פתיחת תקרת גבס, החלפת חלק בצינור וסגירת גבס באמצעות טיח וצבע.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, מהיר ונחמד. הוא גם הגיע בזמן שקבענו ולקח מחיר הוגן ככה שאני מרוצה ממנו וממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טליה ספינזי, רמלה.
אשרור: 31/01/2021
משוב: 31/10/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה בדירה.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מצוין! אין אנשים צדיקים כמוהו, גם מבחינת היחס, המחיר ההוגן ומזה שהיה איתי בקשר טלפוני כל הזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלום בלואיך, לוד.
משוב: 01/11/2020
תיאור השירות:
החלפת סיפון בכיור מטבח.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעקב מהרט, לוד.
אשרור: 15/06/2020
משוב: 16/03/2020
תיאור השירות:
תיקון אסלה שכלל החלפת צינור וגומיות למיכל.
חוות דעת:
הכל היה מאה אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בועז ג. לוד.
משוב: 14/04/2020
תיאור השירות:
בדיקת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
שגיא ניסה למצוא את הסתימה, בסוף גילינו שהסתימה לא אצלנו והיא בבנין. הוא לא לקח כסף גם לא על הביקור למרות שעבד, הייתי מרוצה מהאמינות ומהמקצועיות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אודי זיידמן, בית חשמונאי.
אשרור: 29/03/2020
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
איתור ותיקון פיצוץ בצינור בגינה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, ביצע עבודה מקצועית, הוא בא עם פתרונות יצירתיים ואני מרוצה, הוא הסביר לי הכול, היה מאוד שירותי וסבלני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 387 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
שגיא הוא דור שלישי לעבודות אינסטלציה במשפחה – סבא שלו ואבא שלו עסקו בתחום והוא ממשיך את הדרך.
"אפשר להגיד שנולדתי לתוך התחום. את הידע והנסיון קיבלתי מהלימודים, כי למדתי אינסטלציה, אבל את האהבה למקצוע קיבלתי מהמשפחה. אני נכנסתי לתחום בפן היותר טכנלוגי – אני מתעסק עם מצלמות וכל מכשור חדש שמגיע, ואני אפילו מבצע תיקונים באמצעות רובוט – שזה דבר חדש בעולם האינסטלציה."
הוא נשוי ואב לילד שאולי גם ימשיך את העיסוק המשפחתי באינסטלציה, וכשהוא לא מאתר נזילות תוכלו למצוא אותו עוסק בספורט אתגרי ובטיולי ג'יפים.
"מה שאני הכי אוהב בעבודה", הוא מספר, "זה את החיוך של הלקוחות, את שביעות הרצון שלהם, זה נותן סיפוק. זה כיף לתקן לאנשים את הבעיות"
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד: "היה לקוח שהגעתי אליו בערב ראש השנה. ממש בערב החג הייתה לו הצפה בכל הבית. הגעתי יחד עם צוות שלם, פתחנו לו סתימה, תיקנו לו את הצינורות והוא יכל להמשיך את החג כרגיל. הוא ממש הודה לנו אחר כך."
ולגבי השאיפות לעתיד? "השאיפה שלי היא להתעצם בעסק, לגדול ולהתפתח וכל הזמן להיות בעלי הטכנולוגיה הכי חדישה בתחום".
שגיא עוסק כבר 15 שנה בעולם האינסטלציה, ומנהל ביד רמה את העסק שהקים.
" יש לי המון ידע וניסיון, ובמשפחה שלי יש ותק של 40 שנה בתחום האינסטלציה וזה מה שגורם לנו לעשות עבודה טובה", הוא מספר. "חוץ מלקוחות פרטיים אנחנו עובדים גם עם המון חברות גדולות."
תחומי ההתמחות:
:: פתיחת סתימות
:: איתור נזילות במצלמה טרמית
:: החלפת בצנרת
:: תיקון נזילה
:: הגברת לחץ מים
:: עבודות אינסטלציה בסנפלינג
:: תיקון מקלחונים
"אני חושב שמה שמייחד אותי זה המחירים שלי – אני נותן ללקוחות שלי מחירי שוק", אומר שגיא.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.