מתן היה בסדר גמור, גם מבחינת הזמנים ואני מרוצה. המחיר היה קצת יקר לדעתי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גליה קאופמן, גבעת שמואל.
משוב: 28/08/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילה מתחת לכיור במטבח.
חוות דעת:
המחיר שהוא לקח היה יקר לדעתי יחסית לכמות הזמן שהוא היה כדי לטפל בבעיה. לפי דעתי הוא לא היה צריך לקחת מחיר כזה גבוה על עבודה כזאת קטנה. אבל חוץ מזה הוא היה ממש בסדר גמור, הוא סיים תוך עשר דקות ועשה עבודה מצוינת.
איכות
10
מחיר
5
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אירית ברזני, פתח תקווה.
משוב: 28/07/2023
תיאור השירות:
פניתי למתן כדי שיתקין לנו טוחן אשפה.
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה! מתן בחן את האפשרות להתקין באמצעות צילומים שביקש, והערכנו זאת מאוד. הייתה עמידה בזמנים, העבודה בוצעה כראוי, ולבסוף קיבלנו הדרכה על שימוש ותחזוק המכשיר, היחס היה ללא דופי. הייתה בעיה אחת - מתן הציע לנו כפתור הפעלה דיגיטלי, שהוא נוח ואינו דורש חור בשיש, והעדפנו הפעלה כזו. אבל, בטעות, הוא הגיע עם שנאי לא מתאים, ואף בירר שאין בנמצא שנאי מתאים, כך שהאפשרות הזו ירדה, לצערנו. עם זאת, כפתור הפעלה ההידראולי שהותקן הוא טוב, ופועל היטב. בסופו של דבר אנו מרוצים!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
סיון משיח, פתח תקווה.
משוב: 21/07/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשתי ניאגרות סמויות.
חוות דעת:
הוא היה מצוין בכל הפרמטרים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יאיו פטנה, פתח תקווה.
משוב: 03/07/2023
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת.
חוות דעת:
היה בסדר! הוא בחור טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טופז לוק, פתח תקווה.
משוב: 19/05/2023
תיאור השירות:
אספקת והחלפת טוחן אשפה במטבח של בית.
חוות דעת:
הוא אחלה, החוות דעת שלי טובה מאוד!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרה יקר, גבעת שמואל.
משוב: 30/04/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה סמויה שכלל החלפת מצוף ושסתום גומי.
חוות דעת:
מתן היה מצוין. הייתי מאוד מרוצה מהעמידה בזמנים, מההתייחסות ובכלל הוא עושה רושם של מישהו סופר מקצועי. לדעתי המחיר היה סביר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
נירית ק. פתח תקווה.
משוב: 21/04/2023
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זוהר ג. פתח תקווה.
אשרור: 13/04/2023
משוב: 12/02/2023
תיאור השירות:
שבירת קיר, החלפת צינור אינטרפוץ ואטימת הקיר.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור, עמד בזמנים, עשה עבודה מאוד טובה וניקה אחריו בצורה מושלמת, הוא טיפל יפה בבעיה וכשהבנו שזה לא התקלה היחידה הוא טיפל בתקלות נוספות ולקח עליהם גרוש וחצי. אני מאוד מרוצה, הוא גם השאיר אחריו בית נקי, ניקה את חדר המדרגות והשאיר את הכול מבריק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אפרת ק. פתח תקווה.
משוב: 20/12/2022
תיאור השירות:
בדיקת צנרת בשירותים.
חוות דעת:
היה מקצועי, מקסים ואמין. הוא לא היה צריך לעשות תיקון אבל ביצע בדיקה. עשה את הבדיקה כמו שצריך, היה שירותי ונחמד. הוא איתר את התקלה אצל השכנה. היה ממש אחלה, מאוד מומלץ .
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 872 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
מתן הגיע לתחום האינסטלציה לגמרי במקרה. "האמת היא שלמדתי שמאות ומכונאות רכב, ובזמן הלימודים אחי הציע לי לבוא לעבוד יחד איתו באינסטלציה. מאז זה נשאר ככה", הוא צוחק. "אני מאוד אוהב את העבודה שלי, ואוהב לעזור ללקוחות שצריכים אותי. הרבה פעמים אני מגיע לבתים אחרי סתימה או פיצוץ, ואני יכול לסדר את הבעיה ולעזור ללקוח. מבחינתי זה הדבר הכי חשוב".
מתן נשוי, ואוטוטו יהפוך לאבא לזאטוט קטן :) כשהוא לא בעבודה, כנראה שתוכלו למצוא אותו עם אשתו, מטיילים או משפצים את הבית החדש שלהם..
ומה לגבי העתיד? "אני מקווה להמשיך ולהתקדם בתחום האינסטלציה, ותמיד לדאוג שיהיה לי את כל המידע על הדברים החשובים בתחום".
מתן הגיע לתחום האינסטלציה לפני כשמונה שנים, והיום הוא עומד בראש עסק משלו.
אחד הדברים שמייחדים את מתן בעבודה שלו הוא שיתוף הפעולה ועזרה לאינסטלאטורים אחרים. "יש לנו ציוד מתקדם, שמאפשר לנו לעשות הרבה דברים שלא הרבה אינסטלטורים אחרים יכולים לעשות. לכן כמעט כל האינסטלאטורים באזור מכירים אותנו וחברים שלנו, והרבה פעמים הם פונים אלינו כדי שנעזור להם. אנחנו תמיד עושים את זה בשמחה,שיתוף הפעולה הזה הוא אחד הדברים שאני הכי אוהב".
האתגר הגדול של מתן הוא להצליח לפתור בעיות שאינסטלאטורים אחרים לא הצליחו. "מאתגר אותי לפתור סתימות קשות, או כל דבר שאינסטלטורים אחרים ניסו לפתור לפני ולא הצליחו. זאת תחושה טובה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.