בחיים לא נתקלתי בשירות אמין, מקצועי ואדיב כמו שקיבלתי מרן. כמו שאומרים יצא צדיק על מלא מלא. הלוואי שכל בעלי המקצוע ילמדו ממנו אך נותנים שירות!!!!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יניב א. חולון.
אשרור: 18/07/2022
משוב: 02/03/2021
תיאור השירות:
תיקון וחילוץ 2 תריסים קטנים שנתפסו.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
רן גילה את הבעיה בתריס בן רגע ודאג להסביר הסבר מפורט כיצד להשתמש בתריס, כולל המלצות וטיפים איכותיים על מנת למנוע תקלות. גיליתי אדיבות רבה, שירות מושלם והייתי מרוצה מהאמינות והאיכות. הכל היה מושלם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בתיה קוטלר, חולון.
אשרור: 10/07/2022
משוב: 11/05/2022
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי תקוע.
חוות דעת:
הקדים להגיע וניסה לתקן את הבעיה. אדם נעים הליכות ואני ממליצה מאד!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
דור סטואר, חולון.
משוב: 11/02/2022
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי עקב בעיה בחיווט.
חוות דעת:
השירות של רן היה מעולה, הוא היה אדיב ומקצועי. הכל מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ישראל בן שוהם, חולון.
אשרור: 28/11/2019
משוב: 07/02/2019
תיאור השירות:
החלפת כבלים ידניים ב4 תריסי גלילה.
חוות דעת:
היה ממש מצוין. התקשרתי אליו בבוקר והוא הגיע אלי תוך חצי שעה ועשה את מה שצריך, לקח מחיר הוגן והיה ממש נחמד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ג׳קי עזרא, בת ים.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע חשמלי בתריס.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן ועשה עבודה טובה. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיא נאור, חולון.
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
רן ממש דייקן ומקצועי, מגדיל ראש ועשה עבודה טובה מאוד. יודע לתת שירות ואני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לאון אלנפורט, חולון.
אשרור: 15/05/2019
משוב: 13/02/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי גדול של מרפסת.
חוות דעת:
בסדר גמור. התרשמתי מהמקצועיות, מהשירות והזמינות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2637 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
רן, נשוי ואב לשלושה ילדים מקסימים, מתגורר ביישוב קהילתי ואוהב להיות בבית, לקרוא ספרים (בעיקר שואה ותקומה) ולגדל גינה וירקות.
"סיפור שממש עיצב את דרכי המקצועית היה כשהגעתי ללקוחות שהיו ממש נואשים לגבי התריס החשמלי שלהם, היו 4 בעלי מקצוע לפני בניסיון לתקן את התריס וחשמלאים... כולם טיפול בסימפטומים ולא ירדו לשורש התקלה וכמובן שכל פעם התקלה חזרה. אני הצלחתי להביא את התריס למצב של 100% תקינות כי היה צריך לטפל בתריס בצורה רחבה יותר כי היו כמה נזקים שדרשו טיפול וזה גרם לי להבין כמה חשוב לטפל בגורמים ולא רק בתקלה" הוא חולק.
רן עוסק בתחום התריסים החשמליים. כשנשאל איך הגיע לתחום ענה: "לא ממש "הגעתי" אלא התחום בחר בי – מילדות אהבתי שיש אור ותריסים עושים בדיוק את זה, מזרימים אור לחללים חשוכים
"
תחומי ההתמחות
:: תיקון תריסים חשמליים
רן מספר: "הלקוחות תמיד מופתעים שאני מאוד גמיש, תמיד שם את עצמי בנעליו של הלקוח כשאני מנסה לענות על הצרכים שלו – למשל אם התריס בלוי כולו ואני מבין שהלקוח לא במצב כלכלי להחליף את כל התריס אז אני משתדל למצוא פתרונות יותר נוחים ללקוח. כך גם בדרכי התשלום – אני מאמין בלקוחות שלי והם מאמינים בי וביושר שלי, אם הלקוח מבקש לשלם אחרי העבודה או לשלם בשיק – אין שום בעיה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.