תיקון תריס חשמלי שכלל החלפת רצועות, תיקון מנוע וחיזוק תושבות.
חוות דעת:
רן מעולה ונתן אחלה שירות, הכי טוב שקיבלנו ממנו שירות בזמן האחרון! הוא היה פה שלוש שעות כדי לתקן תריס ענק של 5 מ', בא להחליף מנוע ובסוף סידר את זה בלי להחליף, נסע לקנות חלק וחזר והסביר לנו הכל תוך כדי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורלי טפירו, ראש העין.
אשרור: 22/12/2019
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
קיבוע תריס חשמלי שיצא מהמקום.
חוות דעת:
הוא מקסים ממש :) הוא אדיב ומאוד נחמד, הוא הסביר הכל לאורך התהליך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צור גולן, עינת.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי גדול.
חוות דעת:
הוא היה מצוין מבחינת היחס, השירות, הזמינות והמקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איציק ר. ראש העין.
אשרור: 17/02/2019
משוב: 13/12/2018
חוות דעת:
רן הוא בעל מקצוע ישר והגון, בתחילה ניסה לעזור לי באמצעות הטלפון, ולאחר מכן קבענו מועד הגעה.הגיע בזמן וטיפל בבעיה באופן מקצועי. גם המחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דודו שטרית, ראש העין.
משוב: 27/06/2017
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סיגל שלו, ראש העין.
משוב: 05/10/2016
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
היה מצוין! נחמד, זמין, הכל היה טוב! מבחינת זמנים היה מעולה!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
עודד ע. אורנית.
אשרור: 29/10/2013
משוב: 13/05/2013
תיאור השירות:
שיחרור תריס וחלון שנתקעו.
חוות דעת:
עשה עבודה מקצועית מאוד, נתן אחריות על התיקון.
יחס אדיב ונעים, מחיר סביר.
אין לי ספק שאזמין אותו שוב עם אצטרך.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חנה כץ, הרצליה.
משוב: 22/09/2024
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה חשמלי.
חוות דעת:
היה מקצועי, נעים הליכות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
מיכאל ורדי, רעננה.
משוב: 18/09/2024
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי ותיקון קל נעילה של דלת חלון.
חוות דעת:
היה פשוט מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אייל מולד, הרצליה.
משוב: 17/09/2024
תיאור השירות:
התקנת תריס חשמלי.
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב ויעיל.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2624 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
רן, נשוי ואב לשלושה ילדים מקסימים, מתגורר ביישוב קהילתי ואוהב להיות בבית, לקרוא ספרים (בעיקר שואה ותקומה) ולגדל גינה וירקות.
"סיפור שממש עיצב את דרכי המקצועית היה כשהגעתי ללקוחות שהיו ממש נואשים לגבי התריס החשמלי שלהם, היו 4 בעלי מקצוע לפני בניסיון לתקן את התריס וחשמלאים... כולם טיפול בסימפטומים ולא ירדו לשורש התקלה וכמובן שכל פעם התקלה חזרה. אני הצלחתי להביא את התריס למצב של 100% תקינות כי היה צריך לטפל בתריס בצורה רחבה יותר כי היו כמה נזקים שדרשו טיפול וזה גרם לי להבין כמה חשוב לטפל בגורמים ולא רק בתקלה" הוא חולק.
רן עוסק בתחום התריסים החשמליים. כשנשאל איך הגיע לתחום ענה: "לא ממש "הגעתי" אלא התחום בחר בי – מילדות אהבתי שיש אור ותריסים עושים בדיוק את זה, מזרימים אור לחללים חשוכים
"
תחומי ההתמחות
:: תיקון תריסים חשמליים
רן מספר: "הלקוחות תמיד מופתעים שאני מאוד גמיש, תמיד שם את עצמי בנעליו של הלקוח כשאני מנסה לענות על הצרכים שלו – למשל אם התריס בלוי כולו ואני מבין שהלקוח לא במצב כלכלי להחליף את כל התריס אז אני משתדל למצוא פתרונות יותר נוחים ללקוח. כך גם בדרכי התשלום – אני מאמין בלקוחות שלי והם מאמינים בי וביושר שלי, אם הלקוח מבקש לשלם אחרי העבודה או לשלם בשיק – אין שום בעיה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.