הוא היה מקסים, חמוד, סבלני, הגיע בזמן, עשה עבודה טובה ולקח מחיר הוגן בעיניי. הוא הסביר לי כל דבר כדי שאני אבין מה הוא עשה ומה הייתה התקלה. הוא מושלם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דורון סמו, אריאל.
משוב: 14/06/2023
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן רגיל מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא בא, טיפל ונתן שירות מצוין. התקשר לעדכן שמאחר ב10 דקות, אז הכל בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסף גליקמן, אריאל.
משוב: 21/04/2021
תיאור השירות:
תיקון מזגן ישן ומרעיש.
חוות דעת:
הוא אדם מאוד נעים ונחמד, ויש לו סבלנות והוא בודק הכל ביסודיות ועשה הכל באופן יסודי וכמו שצריך. הייתי מאוד מרוצה ממנו, הוא אמר את כל התנאים מראש ומההתחלה היה שקוף, הסביר את כל הפרטים ואת המחיר מראש וטיפל ועשה את כל מה שביקשתי. אני מרוצה מהכל. הוא אדם אדיב, נחמד והגיע תוך שעתיים. המחיר סביר מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעקב פישר, אריאל.
אשרור: 08/03/2020
משוב: 07/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת מזגן עילי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
המזגן לא חימם, אבי הגיע מתי שקבענו ובדק את המזגן אלף פעם, היה מאוד שרותי ומקצועי ובסוף אמר שלא כדאי לתקן אז כנראה שנקנה מזגן חדש.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אמיר קובלן, אריאל.
משוב: 18/02/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן מחוץ לבית.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, בא בזמן, מקצועי, איכותי ושירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ישראל צובירי, אריאל.
משוב: 10/01/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן רגיל 1 כ"ס.
חוות דעת:
הוא היה ממש מקצועי ואמין. הוא מצא את התקלה שכלל לא הייתה קשורה למזגן אלה למיקום שלו. הוא הנחה אותי מה לעשות וכשאכן עשיתי זאת, התקלה נעלמה כפי שהבטיח. אבחנה מדויקת. אני ממש מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גלה טריילינג, אריאל.
משוב: 18/06/2018
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן.
חוות דעת:
שירות מעולה! איש מאוד נחמד. הגיע בזמן, זה היה ממש מהר, תוך חצי שעה. מבחינה מקצועית אני יכולה להגיד שאם תהיה לי עוד תקלה אני אזמין אותו :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליהי מקסימוב, אריאל.
משוב: 13/05/2015
תיאור השירות:
תיקון כבל במזגן של חברת טורנדו.
חוות דעת:
הוא הגיע ומצא מהר מאוד את הבעיה. הוא עבד במקצועיות ופתר מהר את התקלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יניב אלגריפי, צור יצחק.
אשרור: 30/10/2024
משוב: 30/08/2024
תיאור השירות:
תיקון איטום של ניקוז מים ושטיפת מזגן מיני מרכזי מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
אבי היה בסך הכל בסדר, הוא הגיע מהר וטיפל בבעיה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 612 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אבי נולד בדרום אפריקה, גדל והתחנך שם עד גיל 20, ושם, בבית הספר למד את כל מה שקשור בעולם הקירור. כשעלה לארץ כבר היה לו ברור שבזה הוא הולך לעסוק – הוא עבד אצל מספר בעלי מקצוע עד שצבר מספיק ניסיון והחליט שהוא בשל לפתוח עסק משלו.
הוא אב לילדים וסב לנכד, וכשהוא לא מתקן מזגנים תוכלו למצוא אותו מבלה את זמנו עם המשפחה, שזה הדבר שהכי חשוב לו. "הרבה פעמים אנחנו רוצים ללכת ולעבוד בשביל המשפחה, אבל אז אנחנו שוכחים את המשפחה בשביל העבודה. הזמן עם המשפחה הוא זמן חשוב וצריך לשמור עליו".
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהתקלקל לו המזגן. הוא היה עם ילדים קטנים בבית והם פשוט סבלו מחום. התקלה הייתה מאוד בעייתית וכללה בעיות צנרת. כשראיתי את הילדים שלו ככה סובלים אמרתי שלא משנה מה, אני לא יוצא מהבית עד שאני לא מתקן לו את התקלה. הייתי אצלו משעה שלוש בצהריים עד שש בבוקר שלמחרת. הוא ממש הודה לי והיום אנחנו חברים, נשארנו בקשר טוב."
ולגבי השאיפות לעתיד? "הייתי רוצה להמשיך לעסוק בתחום הקירור, רק בגלל האנשים, זה שווה הכל. הידיעה שאני יכול לעזור ללקוח, לעשות לו טוב, ולהוציא אותו מרוצה היא זו שנותנת לי סיפוק. אני לא פה בגלל הכסף."
אבי עוסק בתחום המיזוג כבר 25 שנה, ומנהל באהבה גדולה את העסק שלו, שמעניק פתרונות למקררים ומזגנים.
"אני אוהב את העבודה", אומר אבי, "ומה שאני הכי אוהב בה זה הקשר עם הלקוחות. בסופו של דבר מה שחשוב בשורה התחתונה זה החיבור החיובי עם הלקוח, הפיתרון של הבעיה, העזרה לבנאדם אחר. אני באמת מאמין שאם הגעתי אליו ועזרתי לו לפתור את הבעיה סימן שזה היה צריך לקרות, הייתי צריך להגיע אליו"
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגנים
:: תיקון מקררים
:: תיקון מקפיאים
:: התקנת מקררים
:: התקנת מזגנים
הדבר שהכי מאתגר אותו בעבודה הוא ללמוד דברים חדשים, גם אחרי שנים רבות בתחום. " לפעמים אני נתקל במכשירים או טכנולוגיות חדשות שאני לא מכיר. אז אני אומר ללקוח שאת המקרר הזה אני עוד לא מכיר, שיפנה לבעל מקצוע אחר, ואז הולך ללמוד אותו."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.