השירות היה אחלה. אמיר הסביר לי הכל, היה מקצועי, שירותי ואני מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רפאל גולן, אשדוד.
משוב: 25/06/2024
תיאור השירות:
תיקון מזגן VRF.
חוות דעת:
הוא היה שירותי, אדיב ומקצועי. המחיר היה סביר בעיניי. תיקן את הבעיה והיה אמין שזה הכי חשוב. לאחר כתיבת חוות הדעת, כנראה שהיא לא הייתה לטעמו, התקשר להתווכח על כך ולא היה מרוצה, למרות שלא ברור כלל מדוע כי חוות הדעת הייתה טובה. הורדתי דירוג בגלל הנושא הזה שלא היה לעניין בכלל.
היה נהדר! איכות העבודה, היחס, העמידה בזמנים, הכל ברמה הכי גבוהה.
אני ממליץ מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליעד זכריש, אשדוד.
אשרור: 03/06/2024
משוב: 30/09/2023
תיאור השירות:
ניקוי מזגן 3.5 כ"ס.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לאוניד דרוי, אשדוד.
אשרור: 12/04/2024
משוב: 27/07/2023
תיאור השירות:
התקנת מזגן של חברת טורנדו בנפח 1.25 כוח סוס.
חוות דעת:
הוא היה מצוין מבחינת איכות, ניקיון וזמנים. ממש עבד ברמה גבוהה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יבגני גלדקיך, אשדוד.
משוב: 26/02/2024
תיאור השירות:
התקנת מזגן חדש של אמקור.
חוות דעת:
מקצועי מאוד ואדיב. עשה את העבודה בצורה הטובה ביותר, בחור מאוד מקצועי, הגיע לפני הזמן שנקבע ונתן שירות מקצועי ואדיב, ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאור בנימין, אשדוד.
משוב: 24/01/2024
תיאור השירות:
ניקוי יסודי למזגן 2.5 כ"ס ולמזגן 1 כ"ס.
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אליאור אליאס, אשדוד.
משוב: 18/01/2024
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי בעל 1.5 כוח סוס של חברת טורנדו.
חוות דעת:
אמיר עמד בזמנים וביצע את ההתקנה במקצועיות, יסודיות וקפדנות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גדי משולם, אשדוד.
משוב: 05/01/2024
תיאור השירות:
החלפת כרטיס בקרה אלקטרוני למזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
התקשרתי לאמיר בגלל תקלה במדחס של מזגן מיני מרכזי. אמיר היה מאוד אדיב בטלפון, קבע איתי לאותו היום והגיע בזמן. הוא איתר במהירות את הבעיה, קפץ לקנות כרטיס אלקטרוני חדש כדי להחליף את זה שנשרף, הוא שיתף אותי בכל צעד ועדכן אותי מראש על מחיר העבודה והחלפים. הייתה חווית שירות יוצאת מן הכלל. הוא נתן שירות מקצועי, אדיב, אישי והוגן. מומלץ ביותר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 268 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אמיר, טכנאי מיזוג אוויר, מתמחה בכל סוגי התיקונים וההתקנות של המזנים. אמיר מאוד אוהב את התחום והוא מעיד שהדברים שהכי חשובים לו בעבודה הם היחס ללקוח, השירות, עמידה בזמנים סדר וניקיון.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.