ההתנהלות הייתה בסדר גמור, עדכן מה העבודה שעשה ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עידן סיבוני, כרמיאל.
אשרור: 25/12/2023
משוב: 26/12/2022
תיאור השירות:
פירוק אסלה ישנה והרכבת אסלה חדשה עם ניאגרה גלויה.
חוות דעת:
היה מדהים, הוא הגיע בזמן והיה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אנדרי הרצלינגר, כרמיאל.
אשרור: 21/09/2023
משוב: 23/07/2023
תיאור השירות:
החלפת צנרת ואינטרפוץ בעקבות נזילה.
חוות דעת:
נועם היה טוב מאוד, המחיר היה טיפה יקר לדעתי אבל זה שווה את זה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עלא חמוד, כרמיאל.
אשרור: 19/09/2023
משוב: 20/07/2023
תיאור השירות:
החלפת ניאגרה גלויה וצינור ניקוז.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא הגיע בזמן וגבה מחיר הגיוני בעיניי. תיארתי לו תקלה מסוימת, הוא ראה שיש תקלה אחרת ונסע להביא חלקים אחרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קובי וולף, כרמיאל.
משוב: 31/08/2023
תיאור השירות:
החלפת צינור למדיח כלים.
חוות דעת:
הבן אדם מדהים, עשר מתוך עשר! הוא עשה בדיקה יסודית, דאג להביא צינור חלופי, תיקן את הנזק שנוצר מהרטיבות ונתן המלצות לטיפולים נוספים שכדאי לעשות. אין הרבה כמוהו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
Yahel Gazit, כרמיאל.
משוב: 09/07/2023
תיאור השירות:
איתור נזילה בקיר ובתקרה בדירה.
חוות דעת:
נועם נתן שירות אחלה. הוא היה נחמד ועשה את העבודה, אבל המחיר היה סביר בעיניי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תקוה חנוביץ, כרמיאל.
משוב: 11/06/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רביב ליאור, כרמיאל.
משוב: 10/04/2023
תיאור השירות:
החלפת חלקים של צנרת מים.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי ראובן, כרמיאל.
משוב: 20/02/2023
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בקו ביוב חיצוני של בית פרטי.
חוות דעת:
נועם היה בסדר גמור, מאוד מקצועי, אמין, נחמד, שיתף פעולה וכבר הספקתי לקבוע איתו עוד עבודה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
אברהם בנימין, גילון.
משוב: 01/12/2022
תיאור השירות:
טיפול תקלת לחץ מים בצנרת ופתיחת סתימה בקו ביוב.
חוות דעת:
היה מעולה מכל הבחינות! הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 69 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון קבלן
אודות
שאלות ותשובות עם נועם
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.