מוקד מידרג: 1-700-707-233

אינדקס חברות- מידרג TRUST

כאן תוכלו לראות את כל החברות שעברו את תהליך הבדיקה של מידרג וקיבלו את תו מידרג TRUST.
החברות מוצגות בסדר אקראי, ואת הפירוט על אופן תהליך הבדיקה תוכלו למצוא בעמוד חוות הדעת של כל חברה.

 

 
מידרג TRUST אינדקס חברות

 

 

Ben and Guy | בן וגיא תכשיטים | חנות בבורסה ליהלומים

בן וגיא תכשיטים היא חברה משפחתית, דור שני של יהלומנים וחברי הבורסה לתכשיטים. החברה ממוקמת בבורסת היהלומים ברמת גן והיא מתמחה בעיצוב תכשיטים אישי, בייחוד טבעות אירוסין יחד עם מבחר גדול של יהלומים. החברה מספרת כי כל לקוח הוא שותף מלא בתהליך ייצור התכשיט, משלב תכנון הסקיצה ועד לתכשיט המוגמר.

לקריאת חוות דעת לא מסוננות שאספה מידרג על בן וגיא תכשיטים


eDiamonds | חברת תכשיטים ויהלומים

ל-eDiamonds יש מפעל פרטי המתמחה בכל שלבי הייצור לצורך הנפקת יהלומים ותכשיטים משובצים ישר מהמקור. החברה מתמחה בטבעות אירוסין, עגילי יהלומים, תליוני יהלומים ועוד.eDiamonds ממוקמים בתוך בורסת היהלומים הישראלית ורואים ערך עליון במתן יחס אישי, עבודה בשקיפות מלאה ומתוך כללי אתיקה מסחרית מוקפדים.

לקריאת חוות דעת לא מסוננות שאספה מידרג על  eDIAMONDS


מרוויחים | החזרי מס ברשת

מרוויחים היא חברה המתמחה בהחזרי מס דיגיטליים ומספקת שירות מלא ומקיף לבדיקת סיכויי ההחזר וטיפול בבקשות מול מס הכנסה. מרוויחים מסייעת ללקוחותיה למצות את זכויותיהם בצורה קלה וידידותית, תוך שמירה על מקצועיות ואמינות.

לקריאת חוות דעת לא מסוננות שאספה מידרג על מרוויחים


Sphinx | ספינקס

ספינקס היא חברת מחקר וייעוץ לעסקים המספקת שירותי בנצ'מרקינג, ניתוח שיטות עבודה מתקדמות, ניתוח מתחרים, מחקרי שוק ועוד. החברה מתאימה לעסקים המחפשים להתרחב בזירה הבינלאומית ולעסקים המעוניינים להיכנס לשוק הישראלי. ספינקס מלווה את לקוחותיה בתהליכי קבלת החלטות אסטרטגיות ומציעה כלים וידע מקיפים לשיפור הביצועים העסקיים.

לקריאת חוות דעת לא מסוננות שאספה מידרג על ספינקס  SPHINX


LD TRAINING | חוות סוסים בשרון

LD Training היא חוות סוסים בשרון המשתרעת על פני 25 דונם ומחזיקה ב-50 סוסים, רובם מגזע "קווטר" האמריקאי. החווה מציעה פעילויות לרוכבים מקצועיים וחובבים כאחד, כולל רכיבה טיפולית והכשרות מקצועיות. בנוסף, החווה מספקת שירותי פנסיון לסוסים, סדנאות ODT ועוד, עם דגש על מתן יחס אישי וליווי מקצועי לכל רוכב.

לקריאת חוות דעת לא מסוננות שאספה מידרג על חוות הסוסים  LD TRAINING


Get Comfy | גט קומפי

GET COMFY (גט קומפי) היא היבואן הרשמי של המותג SIHOO, המספק כסאות משרדיים, כסאות ארגונומיים, כסאות אורטופדיים, כסאות מנהלים, כיסאות גיימינג ועוד. ניתן לרכוש מהם באינטרנט כלקוח פרטי, או לבצע הזמנה מרוכזת של כמות כיסאות גדולה עבור חברה.GET COMFY מתגאה לספק ימי ניסיון אמיתיים עם הכיסאות, שאם לא תהיו מרוצים בסופם, תקבלו 100% החזר כספי.

לקריאת חוות דעת לא מסוננות שאספה מידרג על  Get Comfy


Sheeta | שיטה

חברת שיטה עוסקת בפיתוח, יישום והטמעת מערכות CRM מתקדמות, החל מהשלב הראשוני של ניתוח הדרישות ועד לשלבי הפיתוח והעליה לאויר, תוך התמחות בהבנה ובפתרון של האתגרים שיש לעסקים בנושא ניהול קשרי לקוחות.
בחברה עובד צוות מקצועי ומסור, עם ניסיון עשיר ומגוון.  בבעלות החברה תוכנת CRM ייחודית המותאמת למשרדי בודקים מוסמכים.

לקריאת חוות דעת לא מסוננות שאספה מידרג על| Sheeta  שיטה


איתני מור

איתני מור היא לשכה פרטית לסיעוד, שהוקמה בשנת 1996. החברה פועלת בתחום השמה וקליטה של מטפלים זרים. "איתני מור" בעלת רישיון לעסוק בתיווך מטפלים זרים לסיעוד מטעם משרד העבודה והרווחה וכן מחזיקה בתו תקן 9001 Iso.
החברה מציעה שירותים כמו טיפול בזכאים לפי חוק סיעוד, ואספקת שירותי ייעוץ והשמה למטפלים שעוזרים בתחזוקת משק הבית ובסיוע אישי למטופלים. 

לקריאת חוות דעת לא מסוננות שאספה מידרג על איתני מור


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק