מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 13 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה פה פעמיים וניסה הכול, בדק את המקרר וראה שהכרטיסים נשרפו, לבסוף נאלץ להספיד את המקרר. הוא הוריד לי מהמחיר של הביקור ובפועל גבה פחות מביקור אחד, אדם ישר והגון.
היה סבבה לגמרי.
בוריס היה בסדר גמור! הוא הגיע בדיוק בזמן כמו שעון שוויצרי, איתר את התקלה בכרטיס האלקטרוני ונתן לי הצעת מחיר. תוך כדי העבודה, הוא המליץ לי לבצע ביטוח של חברת סמסונג לטובת תחזוקת המקרר באופן שוטף. כתוצאה מכך שילמתי לו עבור דמי ביקור בלבד. חשוב לי להחמיא ולפרגן לו על היושר וההגינות שהפגין בעבודתו ואני ממליצה עליו!
קובי היה עשר! איתור הבעיה הייתה מורכבת והוא התאמץ ויזם כדי לפתור את הבעיה. הוא עשה עבודה טובה.
היה בסדר גמור, הוא הגיע למחרת בבוקר לבדוק ועשה בדיקה מקצועית.
הוא היה מצוין, אמין, חביב, מהיר והכל היה מעולה.
איתור ותיקון תקלה בכרטיס אלקטרוני במקרר של חברת אמנה.
וואו, משהו לא נורמלי, הזמנתי אותו בסביבות תשע וחצי - עשר, הסברתי את הבעיה במקרר, ב11 הוא כבר הגיע וצ'יקצ'ק איתר את התקלה, פירק אותו ולקח לתיקון. בשעה 16 וחצי באותו יום כבר חזר. השתדל לעשות את זה מהר בגלל שזה מקרר.
איתור תקלה בכרטיס המקרר.
עדי היה בסדר, הוא בדק את המקרר כמו שצריך, אך החלטתי להחליף אותו בסוף. המחיר היה טיפה יקר לדעתי.
איתור תקלה ותיקון מקרר של חברת אמנה, שכלל החלפת כרטיס אלקטרוני.
אני מרוצה עד הגג! הבנאדם לא סתם מופיע במקום ראשון. קודם כל הוא היה זמין לעשות את העבודה, וכשהוא הגיע הוא עבד יפה, בשקט, עשה תיקון מצוין, בדק את כל מה שצריך לפני ואחרי ואפילו נתן לנו הדרכה מלאה בצורה מעולה איך להמשיך לטפל ולתחזק את המוצר בשביל להאריך את חיי המוצר. אנחנו מרוצים! הוא יוצא מן הכלל.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.