מציג חוות דעת 1 - 3 מתוך 3 חוות דעת רלוונטיות
השירות היה עבור ההורים הקשישים שלי, הוא היה מאוד נחמד, עמד בזמנים ועשה עבודה מאוד מקצועית. אין לי איך לתאר את זה, הוא עלה על הבעיה אחרי שטכנאים אחרים לפניו לא הצליחו. הוא יהפוך להיות טכנאי הבית שלנו, אנחנו מאוד מרוצים:)
תיקון דליפת גז ומילוי גז במזגן מיני מרכזי 3 וחצי כוח סוס של חברת אלקטרה.
הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן ועשה עבודה מקצועית. לדעתי המחיר היה יקר.
תיקון דליפת גז במזגן מיני מרכזי 3 וחצי כוח סוס של חברת אלקטרה ומילוי גז חדש.
על פניו מערכת היחסים עם הטכנאי ניר מסיקה - "נירוקור" התחילה בצורה טובה. הבחור הגיע מהר לקריאת השירות הראשונה, והזרים גז חדש למערכת שלטענתו זאת היתה הבעיה יחידה [ לא בדק כלל שמא יש דליפה ]. כעבור 10 ימים הגז התנדף לחלוטין והמזגן הפסיק לקרר, אחרי פניות טלפוניות חוזרות ונישנות ופניות במיסרונים הגיע שוב לבדיקה רק אחרי 5 ימים בו היינו ללא מזגן בחום של חודש יולי, לתומנו חשבנו כי ייתן אחריות על התיקון הקודם. אך הוא מצא דליפה ולטענתו [אותה היה צריך לבדוק בביקור הראשון, מה שלא עשה] אותה הוא סתם הפעם והזרים שוב גז. הכי מרגיז כי גבה שוב שכר טרחה על הביקור ולא נתן כלל אחריות על התשלום והתיקון הקודם. כעבור 10 ימים נוספים שוב המזגן הפסיק לקרר, שוב נסינו לפנות אליו בטלפונים ובמיסרונים אך הוא הפקיר אותנו לחלוטין לימי החמסין הלוהטים של חודש אוגוסט וכלל לא הגיב וכמובן לא הגיע. כעבור 5 ימים סבל נוספים פנינו לטכנאי "צדיק" אחר אשר פירק את כל יחידת המזגן במיסתור הכביסה - ובמשך 3 שעות תיקן את כל הדליפות שהיו במזגן [עבודה שניר היה צריך לעשות מלכתחילה] כמובן שנאלצנו לשלם לו שכר טרחה נוסף של כ 1,000 ש"ח . סה"כ עבור תיקון שהתחיל בעלות של כמה מאות שקלים שילמנו בסוף למעלה מ1000 ש"ח וזאת כתוצאה מחוסר מקצועיות של טכנאי וחוסר שירותיות. לסיכום - להתרחק ממנו. מנסיוני האישי הבחור לא מיקצועי, לא שירותי ולא עומד בלוחות זמנים!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.