מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 22 חוות דעת רלוונטיות
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש! יניב בדק ביסודיות את המקרר ופעל ארוכות, בסבלנות ומקצועיות כדי לאמת את הטענות שלנו.
הוא הוזמן עבור אחי והוא לא היה מרוצה. המקרר שלהם עשה רעש מאוד חזק והטכנאי אמר להם שזה תקין. בנוסף הוא קצת ניקה את המקפיא ולא מעבר. לקח עבור זה תשלום והלך. מאז המקרר וגם המקפיא הפסיקו לעבוד לגמרי! הם לא מתכוונים להזמין אותו שוב כי הוא לא מרגיש להם מקצועי מספיק.
מקרר מרעיש. אבחן שהתקלה בכרטיס. הציע תיקון במעבדה בעלות גבוהה עם אחריות ל-3 חודשים. מצאתי כרטיס חדש בעלות של כמעט חצי. שאלתי איך יתכן ולא היה לו הסבר. כשביקשתי להאריך את האחריות, יצר שוב קשר עם המעבדה שם אמרו לו שהבעיה אינה בכרטיס. הייתי מצפה שיפרוס בפניי את החלופה של כרטיס חדש. מרגיש שניסו לגזור עליי קופון.
הוא פשוט מדהים! הגיע מאוד מהר והסביר לי שהמקרר מרעיש בגלל שהוא נוגע בקרח שצריך להפשיר.
קיבלתי ממנו שירות מצוין, אני מרוצה! הוא עלה על התקלה ותיקן הכל.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.