מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 15 חוות דעת רלוונטיות
היה בסדר גמור! רמי בדק את המקרר, פינה את הקרח ואמר שחושד שמקור התקלה בכרטיס. כרגע הבעיה נפתרה, אבל הוא המליץ לנו להחליף את הכרטיס אם היא תחזור על עצמה.
תיקון מקרר של חברת אלקטרה שכלל ניקוי וייבוש הצטברות קרח עקב פתחי אוורור חסומים.
שגיב היה מקסים מקסים מקסים! מכל הבחינות, הוא היה מקצועי, ניסה לפתור את הבעיה בטלפון וביקש שאשלח תמונות כדי לוודא שהוא יכול לטפל בזה, שלא נוציא כסף על ביקור מיותר. הוא טיפל בתקלה, הסביר לאמא שלי בדיוק מה לעשות שלא יקרה שוב וצילם את החלק שבמידה ויקרה שוב תוך שבוע לערך, שנקנה את החלק והוא יגיע להתקין ללא עלו נוספת. הוא גם הגיע בהתראה מאוד קצרה. אפילו עזר לאמא שלי לסדר הכול אחרי שסיים. אין מילים!
יהודה בחור סופר מקצועי ומאוד אמין. שמרתי את הכרטיס ביקור שלו ואני הולך להמליץ עליו, מגיע לו כל פידבק חיובי. בן אדם ממש נשמה, הוא עזר לי לפתור את הבעיה שלי והייתי מאוד מרוצה ממנו.
הוא היה מעולה. הוא בחור חמד. הוא מיד הבין מה התקלה. הגיע בזמן ושידר אמינות שמבחינתי זה הכי חשוב.
הוא היה מעולה! ענה לי מהר, היה מאוד נחמד ועשה אחלה עבודה.
פניתי אליו שוב מאחר והוא היה אצלי בעבר והייתי מרוצה. הוא עומד בהבטחה שלו מתי שמגיע מגיע מאוד יסודי, מאוד בודק ומאוד אמין. הוא לא מחרטט וממליץ מה לעשות בפועל. והוא אמר לי שהדברים שהם בסדר שהם באמת בסדר ולא ניסה לעבוד עלי. הוא הוגן במחיר והוא אפילו סידר לי משהו קטן ולא גבה ממני כסף על זה אלא רק על הביקור. אני ממש ממליצה עליו!
הוא היה מצוין, נחמד ומצקועי מאוד.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.