מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 31 חוות דעת רלוונטיות
צחי הגיע בזמן והיה נשמע לי בסדר. הוא אבחן שהכרטיס פיקוד הלך ולכן אי אפשר לתקן. קצת הרגשתי בזבוז שהייתי צריך לשלם על הביקור אם לא תוקן שום דבר.
בחור הוגן ונחמד. אמנם הייתה בעיה שלא הצלחנו לתקן אך עם זאת הוא ניסה כמה שיותר. הוא היה זהיר ושם לב לדברים חשובים. המחיר שגבה היה הוגן לדעתי.
תיקון מקרר חברת אפולו תדיראן ובדיקת תנור חברת בלרס.
היה ממש אחלה! שלום אדם אמין מאוד והלוואי וירבו כמותו. מסביר פנים, סובלני, אדיב, ישר והגון מאוד ומעל הכל הוא סופר מקצוען. אנו ממליצים והמלצנו לכל החברים שלנו על שלום וגם לכם.
הוא הגיע, אמר שלא שווה לתקן ושילמנו לו על ביקור. היה בסדר גמור, עשה בדיקה מקצועית אבל קצת היה קשה לתאם איתו זמנים.
בדיקת תנור לא עובד של חברת בלרס.
אמר לנו שאין את החלקים החסרים בארץ ושזה ייצא לנו כמו עלות של תנור חדש. היה אמין, מקצועי וחביב מאד.
בדיקת תנור בלרס בן 10 שנים שהצריך החלפת גוף חימום תחתון.
היה ממש מעולה! החלטנו בעצה אחת לא להתקדם עם העבודה. חיים הסביר כיצד ניתן לבצעה אותה במועד אחר, ועזר להחזיר את התנור למקומו, תוך הקפדה על בידוד חברתי מפאת קורונה. לא אהסס להזמין את חיים שוב בעת הצורך.
השירות היה מעולה! בחור מקסים, פירק את התנור כי הייתי בעיה בדלת, מאוד דאג ועדכן אותי בכל התהליך של חיפוש החלקים אבל בגלל שהתנור ישן אמר שאין בארץ את החלקים שצריך אז הסכמתי שירכיב את התנור חזרה והוא עובד, המחיר הוגן לדעתי, נשמע מקצועי ואמין. אני מאוד מרוצה.
ספי בדק והסביר שאין תקלה, התנור עובד עכשיו.
היה מדהים ממש! הוא בן אדם מיוחד, עזר לי מעבר למה שציפיתי, הגיע בזמן, נתן שירות מדהים והיה אמין לגמרי, הוא הוגן מעל ומעבר למצופה, יש לי רק דברים טובים להגיד עליו, אני ממליצה בחום לכל מי שמחפש.
הוא היה מאוד נחמד וזיהה שהבעיה הייתה בנקודת חשמל.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.