מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 10 חוות דעת רלוונטיות
אילן אמר שאין אפשרות לתקן את המקפיא והמחיר שלקח היה יקר לדעתי.
בסופו של דבר הוא לא הצליח לפתור את התקלה וסיכמנו על תשלום בהתאם, השירות היה מעולה.
לצערנו יניב לא יכל לתקן את המקפיא ובעצתו רכשנו אחד חדש אבל הוא בהחלט עשה בדיקה מעמיקה לפני שקבע את ההחלטה הסופית ועשה עבודה מעולה.
הוא היה אצלי עשר דקות בערך, אמר שפתח סתימה במקפיא וייתכן שהתקלה נפתרה אבל התקלה לא תוקנה. התקשרתי אליו לאחר מכן והוא לא היה אדיב ולא ענה לי לשאלות בצורה מספקת.
העמידה בזמנים שלו הייתה לא משהו, קבענו בבוקר והוא הגיע בכלל בערב. הוא כן הסביר תוך כדי העבודה מה הוא עושה, אבל לא ידע לענות על שאלות מסוימות. בעיניי השירות לא הצדיק את הסכום שגבה.
אני ממש מאוכזבת. נדיר הגיע בלי לשאול שאלות רלוונטיות בטלפון ולהבין אם בכלל הוא יכול לתקן את המקפיא. בפועל התברר שזה מקפיא שאין לו חלקי חילוף והוא הגיע וגבה מחיר ביקור יקר לדעתי.
בדיקת פריזר תקול, תיקן והסבר כיצד לשמור על המכשיר בהמשך הדרך.
אני מאוד מרוצה!
הוא היה בסדר. הוא הגיע בזמן, גילה את התקלה ואמר שהעלות עולה יותר מלקנות מקרר חדש ולכן עלינו לשקול זאת. הוא מילה גז והחלטנו לא לתקן.
ביקור על מנת לבדוק פריזר תקול.
היה נראה לי הגון ומקצועי אבל לדעתי המחיר היה טיפה גבוה יחסית לביקור של חמש דקות.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.