מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 13 חוות דעת רלוונטיות
האמת שאני מאוכזב. הוא שטף לי פילטרים קיימים והחזיר אותם למקום לחים, היה צריך לייבש את הפילטרים לגמרי, ניכר היה שבא לעשות עבודה ב 5 דק וללכת. לקח ביקור.
תיקון של מזגן רצפתי, כולל החלפת חלק וניקוי פילטרים.
הוא הגיע באותו יום למרות שהיה מאוד עמוס, פתר את הבעיה במהירות והמזגן עובד מעולה כמו שלא עבד שנים.
החלפת קבל ורגש, ניקוי פילטרים ואיטום פתח במזגן רצפתי מחברת אלקטרה.
איציק טכנאי מקסים. חביב במיוחד ובעל לב זהב. יעץ ותיקן את המזגן לשביעות רצוני. וגם עשה דברים נוספים שישפרו את פעילות המזגן. קיבלתי שירות מצוין ואני ממליצה עליו בחום.
החלפת שקע הזנה למזגן רצפתי של חברת תדיראן, ניקוי פילטרים, קיבוע פאנל עם תופסנים שבורים בברגים.
שירות מקצועי ומושלם. שרון היה אדיב, מקצועי וענייני. כלל תוספות קטנות בתוך המחיר של העבודה הגדולה, וגם בדק תקינות מזגן נוסף על הדרך. ממש בחור טוב. מומלץ בחום.
החלפת מנוע ופילטר כולל טיפול וחיזוק מזגן רצפתי תוצרת תדיראן.
הכל היה מצויין! הוא הגיע פעמיים, בהתחלה הגיע ועשה את הבדיקה, והסביר את הבעיה. קבעתי איתו לכמה ימים אחר זה לטפל במזגן, וגם אז הוא הגיע בזמן. הוא התקשר אליי ושאל ועשה עבודה מקצועית! אין לי שום טענות! תני לו על הכל עשר!!
תיקון מזגן תחתי ישן שכלל החלפת תרמוסטט ושני קבלים, ניקוי פילטרים ובדיקה יסודית.
הוא העריך את התקלה בטלפון ונתן הצעת מחיר. כשהגיע הסתבר שיש תקלה נוספת, עבורה היתה תוספת קטנה לתשלום. היה אדיב מאוד, יסודי והוגן במחיר.
היה מאוד רספונטיבי, הגיע בזמן שקבענו, עשה עבודה מקצועית והסכום היה סביר.
ניקוי פילטרים והחלפת חלק במזגן ריצפתי.
הדיירת שלי התלוננה שהמזגן לא עובד כמו שצריך. נכנסתי לכרטיס של חיים, ראיתי שהוא קצת יקרן אז התקשרתי אליו, הסברתי לו את הבעיה ואמרתי לו שאני רואה שהוא קצת יקר אז אני מצפה לעבודה אמינה וטובה. בעל המקצוע אמר שהוא מבין והוא לא עושה עבודה בלי להסביר מה הבעיה ולקבל אישור מהלקוח. כשחיים הגיע לדירה הוא התקשר ואמר שהוא מחליף כמה חלקים במחיר מסוים. סמכתי עליו והסכמתי אפילו שהוא לא הסביר מה בדיוק הבעיה. כעבוד כמה זמן מתקשרת הדיירת ואומרת שהיא חושבת שלא כדאי לי להזמין את בעל המקצוע שוב. היא הסבירה לי שבהתחלה חיים לא מצא בעיה מסוימת במזגן והוא אמר שבעלי דירה לא כל כך אוהבים שמתלוננים אז הוא יחליף כמה חלקים. בעצם הוא עשה עבודה כדי שזה יצדיק את הביקור ולקח תשלום על עבודה שלא היה בה צורך. התקשרתי אליו ואמרתי לו שאני מרגיש שזה לא הוגן ולא היה לו מה לומר ממש. הוא קצת הסתבך בהסברים ולא באמת נתן תשובה ונכנס למגננה. אני מאמין לדיירת שלי וכבר שילמתי לו. אחת החוויות הלא טובות והמאכזבות שלי עם בעל מקצוע. אני לא רוצה שבעל המקצוע יחזור לדירה של הדיירת כי אני לא רוצה לגרום למבוכה או לבעיה. אבל אני מצפה ממנו לפחות לעשות החזר כספי על העבודה לשלם לו רק על ביקור.
הוא תיקן תקלה אחת ואחרי כמה ימים הייתה תקלה אחרת. הוא טען שהתקלות לא קשורות אחת לשנייה. ייתכן והיו שם שתי תקלות שונות בתוך שבוע, אבל אני לא בטוח. הרגשתי לא נוח שהייתי צריך לשלם פעמיים. הוא היה נחמד והגיע בזמן.
הוא היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן ועשה עבודה. ממש מצוין!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.